י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מזים את השמועות

הפרופסור שהתפטר: "דעת הגר"ח היא דעת תורה"

פרופסור מוטי רביד מנכ"ל ביה"ח 'מעייני הישועה' היוצא, מתייחס הבוקר להוראת הגר"ח להשיב את הלימודים בתלמודי התורה והישיבות שבאזורים האדומים למתכונתם, ומכחיש את השמועות על חזרתו לתפקיד כל שהוא בבית החולים 

הפרופסור שהתפטר: "דעת הגר"ח היא דעת תורה"
פרופ' מוטי רביד צילום: צילומסך ערוץ 13

פרופסור מוטי רביד, המנכ"ל היוצא של בית החולים מעייני הישועה, הסביר הבוקר (ראשון) בראיון לערוץ הכנסת כי דעתו של הגר"ח קנייבסקי היא דעת תורה ועל דעת כך פסק לפתוח את החיידרים בערים האדומות, ועשה סוף לשמועות בנוגע לחזרתו להנהלת בית החולים.

לפני כשבוע וחצי עורר פרופסור מוטי רביד, המנכ"ל היוצא של בית החולים מעייני הישועה בבני ברק סערה, עת שתקף את הציבור החרדי ואמר בין היתר כי זהו ציבור "שהתרגל לקחת בלי לתת כלום", התבטאויות שהובילו להתפטרותו.

בימים האחרונים נפוצו דיווחים לגבי מגעים המתנהלים לחזרתו של פרופסור רביד להנהלת בית החולים. על פי חלק מהדיווחים רביד קיבל הצעה כזו והוא שוקל אותה בכובד ראש.

במהלך הראיון הבוקר לעידו קוולר בערוץ הכנסת אמר פרופסור רביד כי בניגוד לדיווחים אין מגעים כאלה וכי הוא לא מתעתד לחזור לבית החולים.

לדבריו, "כמו בכל פיטורין יש לי 30 יום עד שאסיים את עבודתי ואני עורך כעת חפיפה. גם אני שמעתי את הדיווחים אבל לא אחזור לשם ואין מגעים בנושא".

מוטי רביד מעייני הישועה הגר"ח קנייבסקי קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד