ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
בעיר הולדתו

גרמניה: הקנצלר לשעבר התעניין בחתונה החסידית

רבה של ברלין נועד עם הקנצלר הגרמני לשעבר ומהדמויות הבולטות בגרמניה, גרהרד שרדר, בעקבות חתונה חסידית, לביתו של השליח המפורסם שנלב"ע בשנה שעברה, שהתקיימה בעיר הולדתו של הקנצלר| בפגישה גם דנו המשתתפים בהתפתחות הקמפוס החינוכי בברלין, והחיים היהודיים במדינה בכלל

גרמניה: הקנצלר לשעבר התעניין בחתונה החסידית
הרב טייכטל בפגישה עם הקנצלר לשעבר צילום: באדיבות המצלם

הקנצלר לשעבר של גרמניה, יליד הנובר, התעניין בשמחה החסידית המרגשת שהתקיימה בעיר הולדתו.

פגישה מיוחדת קיים רבה של ברלין, הגאון הרב יהודה טייכטל, עם הקנצלר הגרמני לשעבר גרהרד שרדר, המכהן כיום כיו"ר הדירקטוריון של חברת הנפט הרוסית 'רוסנפט' ונחשב לאחת הדמויות הבולטות בגרמניה.

הפגישה, שנערכה במשרדיו של שרודר, התקיימה על רקע השמחה הגדולה בעיר הנובר שבגרמניה - עיר הולדתו של הקנצלר לשעבר - שם נישאה בתו של שליח חב"ד הבלתי נשכח לעיר, הרב בנימין וולף ע"ה, שנפטר בשנה שעברה, והוא בשיא כוחו.

בשמחה הגדולה שנערכה בשבוע שעבר, בהשתתפות מאות מיהודי העיר ובני משפחה מכל רחבי העולם, היו הרבה עיניים דומעות - געגועים לצד התרגשות גדולה. "הקנצלר לשעבר התעניין בחתונה ובהמשך השליחות של משפחת וולף", מספר הרב טייכטל, העומד כבר שנים בקשר עם שרודר, מאז שמונה לקנצלר.

הקנצלר לשעבר, שליווה מקרוב את התפתחות החיים היהודיים בברלין בפרט ובגרמניה בכלל, התעניין אצל הרב טייכטל על ההתרחבות בימים אלו, ושמח לשמוע על ההתקדמות המואצת של הקמפוס החינוכי-יהודי הענק המוקם בימים אלה בלב ברלין. בפגישה השתתף גם חתנו של הרב טייכטל, הרב זאב קפלן.

הרב יהודה טייכטל יהודים גרמניה ברלין חסידית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד