ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
רופא שהרג דוב

ארבעה יהודים מתמודדים לסנאט בשנת 2020

ארבעת היהודים המתמודדים לסנאט בשנת 2020 הם דמוקרטים או כאלה שנתמכים על ידי המפלגה הדמוקרטית. ביניהם רופא שהרג דוב, מדענית שמכינה כדורי מצה, בנו של מועמד לשעבר לסגן נשיא וכוכב ההתנגדות נגד טראמפ

ארבעה יהודים מתמודדים לסנאט בשנת 2020
מבנה הסנאט צילום: ארכיון

ארבעה יהודים מתמודדים לסנאט בשנת 2020, ארבעתם דמוקרטים או נתמכים על ידי המפלגה הדמוקרטית. הם כוללים רופא שהרג דוב, מדענית שמכינה כדורי מצה, בנו של מועמד לשעבר לסגן נשיא, וכוכב ההתנגדות נגד טראמפ.

אל גרוס, מאלסקה

הוא עצמאי שנתמך על ידי המפלגה הדמוקרטית, גרוס בן 58, הוא רופא, הוא הרג דוב בהגנה עצמית, יש לו גם קשר לישראל: גרוס סיפר כי הוא האדם היחיד שבילה את שנתו אחרי התיכון לדוג בים הנורבגי ואז התנדב בקיבוץ בישראל.

מאט ליברמן, מג'ורג'יה

בן 53, בנו של היהודי הראשון שהיה הכי קרוב לנשיאות, כאשר המתמודד אל גור בחר באביו הסנאטור לשעבר, ג'ו ליברמן לסגן נשיא בשנת 2000, אך הפסיד לג'ורג' בוש - הבן בבחירות. מאט ליברמן אמר לאתר JTA בשנה שעברה כי אין טעם לברוח משמו של אביו, ולכן הוא מאמץ אותו.

ג'ון אוסוף, מג'ורג'יה

בן 33, אוסוף זכור שהאשים את המתמודד מולו לסנאט באנטישמיות ביולי האחרון, כשפדרו פרסם מודעת פייסבוק המתארת ​​את אוסוף עם אף מוארך. פרדו הסיר את המודעה והכחיש כי זה היה בכוונה.

מירב בן דוד, מויומינג

פרופסורית לזואולוגיה ופיזיולוגיה באוניברסיטת ויומינג, בן-דוד, בת 61, נולדה וגדלה בישראל, הפכה לאזרחית אמריקאית בשנת 2009 והיא חלק מהקהילה היהודית הקטנה של ויומינג. "יש לנו קהילה תוססת ואנחנו חוגגים את כל החגים", אמרה בן דוד ל-JTA. "למעשה, לעתים קרובות אני אחראית על כדורי המצות".

סנאט אמריקאי בחירות 2020

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד