י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"ערוך ומוכן לפעול"

בתגובה לירי הרקטות: צה"ל תקף יעדים של חמאס ברצועה

מטוסי קרב וכלי טיס של צה"ל תקפו הלילה יעדי טרור של ארגון חמאס ברצועת עזה בעקבות ירי הרקטות לאשקלון • "ארגון הטרור חמאס נושא באחריות לנעשה ברצועת עזה וממנה, והוא יישא בהשלכות לפעולות הטרור נגד אזרחי ישראל"

בתגובה לירי הרקטות: צה"ל תקף יעדים של חמאס ברצועה
תקיפות צה"ל בעזה צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90

הלילה, בתגובה לירי הרקטות לאשקלון, תקפו מטוסי קרב וכלי טיס של צה״ל יעדי טרור של ארגון חמאס ברצועת עזה. במהלך התקיפה, אתר לייצור אמצעי לחימה ותשתיות תת קרקעיות של ארגון הטרור חמאס.

בצה"ל, כאמור, הבהירו כי התקיפה בוצעה בתגובה לירי הרקטות משטח רצועת עזה לשטח ישראל הלילה.

"צה"ל רואה בחומרה רבה כל פעילות טרור לעבר שטח ישראל והוא ערוך ומוכן לפעול ככל שיידרש נגד ניסיונות לפגיעה באזרחי ישראל ובריבונותה", מסר דובר צה"ל והוסיף: "ארגון הטרור חמאס נושא באחריות לנעשה ברצועת עזה וממנה, והוא יישא בהשלכות לפעולות הטרור נגד אזרחי ישראל".

אמש (חמישי), אזעקה עולה ויורדת הפרה את את השקט בעיר אשקלון ובמספר יישובים בעוטף עזה, לאחר שמחבלים פלסטינים שיגרו שתי רקטות מרצועת עזה לשטח ישראל. מצה"ל נמסר כי ידוע על רקטה אחת לפחות שיורטה על ידי מערכת כיפת ברזל ואחת נוספת שככל הנראה נפלה בשטח פתוח.

ממד"א נמסר כי במוקד הארגון לא התקבלו דיווחים על נפגעים. נכון לא לעכשיו לא ידוע על נזק כתוצאה מהירי. דובר צה"ל מסר כי זוהו שני שיגורים משטח רצועת עזה לשטח ישראל, ולוחמי ההגנה האווירית יירטו שיגור אחד שנורה מהרצועה.

כזכור, ביום שלישי הותר לפרסום כי צה"ל איתר וחשף מנהרת טרור שחדרה עשרות מטרים לשטח מדינת ישראל מדרום רצועת עזה, באזור העיירה חאן יונס. בצה"ל ציינו כי תוואי המנהרה אותר במסגרת המאמץ הקבוע והמתמשך לאיתור מנהרות טרור ונטרולן, והודות ליכולות הטכנולוגיות של המכשול התת קרקעי בגבול רצועת עזה. המנהרה לא חצתה את המכשול התת-קרקעי ולא היוותה איום ליישובים במרחב. כעת, נחשף כי מי שעומד מאחורי חפירת המנהרה ההתקפית, הוא ארגון הטרור החמאס.

"ארגון הטרור חמאס נושא באחריות לנעשה ברצועת עזה וממנה והוא יישא בהשלכות לפעולות הטרור נגד אזרחי ישראל", מסר אז דובר צה"ל והוסיף: "צה"ל נחוש להגן על ריבונות ישראל וביטחון אזרחיה וימשיך לפעול נגד הטרור מעל ומתחת לקרקע בכל גזרה בה יידרש לכך".

אשקלון ירי רקטות רצועת עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד