י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
עסק בצרכי ציבור באמונה

גבאי בית הכנסת המיתולוגי נפטר מקורונה

הלילה נלקח לבית עולמו הר"ר משה השל ז"ל מי ששימש במשך עשרות שנים כגבאי בית הכנסת 'הראשונים' בעיר בני ברק | האיר פנים לכל אדם ודאג לרומם את בית מקדש מעט בכל ליבו ומאודו |חבל על דאבדין

גבאי בית הכנסת המיתולוגי נפטר מקורונה
הר"ר משה השל ז"ל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת. הר"ר משה השל ז"ל גבאי בית כנסת הראשונים בבני ברק, מי שהיה גבאי מסור ועסק בצורכי ציבור באמונה נפטר לאחר שחלה בנגיף הקורונה.

ר' משה השל בן 83 היה גבאי מסור ונאמן בבית הכנסת הראשונים ברחוב רבי עקיבא 17, במשך שנים רבות הוא היה ממשכימי קום ודאג לכל צרכי בית הכנסת לשם שמים, החל מתקופת מגיפת הקורונה הוא לא הגיע לבית הכנסת והיה לו על כך ייסורי נפש גדולים. בחודשים האחרונים יצא מביתו והיה מקפיד מאוד על הכללים חבש מסיכה והתפלל רק במנייני חצרות.

זה עדיין לא מנע ממנו לארגן את בית הכנסת הראשונים שכל כך אהב לימים הנוראים ולסדר את המקומות. הגבאי המסור גם ניהל גמ"ח כספים, וכל אדם התקבל אצלו במאור פנים, הוא היה מחלק לילדים ממתקים כדי לעודד אותם להגיע לבית הכנסת.

הוא היה מאד מאד זהיר לגבי כל שקל של הבית הכנסת, ודאג לכל פרוטה שלא תאבד, הוא היה עוסק בצרכי ציבור באמונה לאורך שנים רבות. הוא השאיר אחריו בן ובת, ומספר נכדים.

הלוויתו תצא בשעה 12:45 משער "אוהב ציון" בבית העלמין סגולה פתח תקווה.

ת.נ.צ.ב.ה.

קורונה בית הכנסת הראשונים בני ברק גבאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד