י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
"טנקיו ראבייס"

הנשיא טראמפ הודה לרבנים על מכתב התמיכה בו

"תודה לכם רבנים", בשלוש מילים אלה הודה הנשיא טראמפ בציוץ בחשבון הטוויטר שלו לאדמו"רים והרבנים שפרסמו עבורו מכתב תודה נדיר על מעשיו למען היהודים בארה"ב

הנשיא טראמפ הודה לרבנים על מכתב התמיכה בו
הנשיא טראמפ מחוץ לחדר הסגלגל צילום: דוברות הבית הלבן

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ שנמצא שבוע לפני הבחירות מוכיח עד כמה חשובה לו התמיכה היהודית והחרדית ומצייץ שלוש מילים: "תודה לכם רבנים".

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', אדמו"רים וראשי ישיבות ליטאים, יחד עם רבנים מחב"ד חתמו באורח נדיר וחסר תקדים על מכתב בו הם מודים ומשבחים את הנשיא טראמפ שעשה רבות למען היהודים בארה"ב.

אמנם המכתב שהתפרסם אתמול (ראשון) הוא מכתב תודה ואין בו קריאה לתמוך בנשיא טראמפ בבחירות הקרובות, אך פרסום המכתב והעיתוי לא מותירים צל של ספק בתמיכת הרבנים והאדמו"רים.

החתימות על המכתב החלו בחודשים מאי - יוני האחרונים, והסתיימו בימים האחרונים, העסקן הרב משה מורגרטן החל להחתים את הרבנים כדי להודות לנשיא טראמפ על מספר דברים, שחרור האסיר המפורסם שלום מרדכי רובשקין, חוק האסירים עליו עמל מורגרטן, דבר שהביא לשחרור מוקדם של עשרות אסירים חרדים שנשפטו לשנות מאסר ארוכות בשל עבירות צווארון לבן, ועל תמיכתו החזקה בכל נושא דתי ונתינת הגנה בהעברת חוקים שמגנים על חופש הדת, ולאחרונה עם תמיכה בפתיחת בתי הכנסת בניגוד לדעת מושלי מדינות שסגרו אותם בניסיון למנוע את התפשטות נגיף הקורונה.

במכתב מציינים הרבנים כי הם "כותבים כדי להביע את תודתנו העמוקה אליך, אדוני הנשיא, במיוחד לאור הצהרתך לאחרונה כי יש לראות בבתי תפילה ומוסדות דת כ'חיוניים'. נתת קול חזק למה שכל האנשים הטובים יודעים מעל לכל ספק: שעכשיו, יותר מתמיד, עלינו לפנות לאלוקים הכל יכול, לחזק את אמונתנו ולהישאר נאמנים לערכים שלנו מול הצרות הנוכחיות הללו".

מכתב התמיכה.

בחירות לנשיאות ארה"ב 2020 הבחירות לנשיאות ארצות הברית דונלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד