כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
איש החסד

טרגדיה בנתיבות: המלמד הצעיר נפטר מהנגיף

טרגדיה קשה בנתיבות: המלמד הצעיר הרב מקס חיים אמר ז"ל מלמד בבית הספר נתיבי אור ובת"ת אהל משה נפטר בביה"ח סורוקה מקורונה ללא מחלות רקע בגיל 49. בקהילה החרדית המומים מפטירתו של אחד מאנשי החסד הבולטים בעיר

טרגדיה בנתיבות: המלמד הצעיר נפטר מהנגיף
הרב מקס חיים אמר ז"ל צילום: באדיבות אייל דיגיטל

ברוך דיין האמת: בבית החולים סורוקה בבאר שבע הלך לעולמו הרב מקס חיים אמר ז"ל מנתיבות מלמד בבית הספר 'נתיבי אור' לקירוב רחוקים ובתלמוד תורה 'אהל משה' והוא בן 49 בלבד.

המנוח ז"ל ללא מחלות רקע נדבק ל"ע בקורונה ואושפז במצב קשה, שם נפטר לפנות בוקר למגינת לב אנשי הקהילה. רבים נשאו תפילות לרפואתו ואף הוסיפו לו את השם 'ברוך' כסגולה לרפואה אך נגזרה הגזירה והוא השיב את נשמתו ליוצרה. 

ר' מקס חיים ז"ל הקדיש את כל כולו לחסד, הוא התנדב במד"א ובארגון 'חסדי יוסף' המסייע לנזקקים, תמיד היה מחלק אוכל לנזקקים בפרט בימי שישי אחר הצהריים.  

עסקני הקהילה בנתיבות הרב אלעזר בן דוד ור' אבי דרעי המומים מפטירתו בטרם עת ומספרים ל'בחדרי חרדים': "כל תושב בקהילה ידע שאם הוא צריך עזרה היו פונים אליו בכל רגע, בין אם זה רופא של שבת ובכל דבר ועניין". 

הוא שימש מתנדב הצלה דרום, איש חסד עצום והכל בשקט, בהצנע לכת ובמאור פנים, תמיד היה לו חיוך על הפנים נתן לכל אחד אל התחושה שהוא החבר הכי טוב שלו. דאג במסירות לתלמידיו באופן אישי. החל מתחילת המחזור האחרון של הדף היומי עזר בהפצה של שיעור הדף המקוצר של הרב נפתלי וסרמן. 

אחד ממכריו אומר ל'בחדרי חרדים' "ההלם בכל העיר הוא עצום, חרדים וחילונים כאחד, זה בלתי נתפס שהוא איננו".

למגינת לב הוא הותיר אחריו את רעייתו אילנית שתחי' וארבעה ילדים. 

מסע הלוויה היום בשעה 13:00 בצהריים בבית העלמין בנתיבות שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

 

 

נתיבות קורונה מקס חיים אמר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד