כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
מקרה שישי מתחילת השבוע

עד מתי? גלמודה נמצאה בביתה במצב ריקבון קשה

מתנדבי זק"א מחוז צפון הוזעקו הערב לדירה בקרית אתא, שם איתרו גלמודה בשנות ה-70 לחייה כשהיא במצב ריקבון ואיבוד צלם אנוש | זהו המקרה השישי אליו נקראים המתנדבים מאז תחילת השבוע

עד מתי? גלמודה נמצאה בביתה במצב ריקבון קשה
מתנדבי זק"א בפינוי גופה מדירה צילום: אהרן ברוך ליבוביץ

מזעזע שזה נהפך להיות משהו שבשגרה. גלמודה בת 73 נמצאה הערב (רביעי) במצב ריקבון קשה בביתה בקרית אתא כשבוע לאחר מותה, זהו המקרה השישי מתחילת השבוע.

סמוך לשעה 18:00 התקבל דיווח במוקד זק"א על גופה שנמצאה במצב ריקבון ברחוב בן עמי בקרית אתא. ישראל לזר מתנדב זק"א צפון שטיפל בזירה תיאר כי "מדובר באישה בת 73 שגרה וחיה לבדה, ככל הנראה סבלה מאירוע רפואי ונפטרה, מצאנו את גופתה מוטלת בבית כשבוע לאחר שנפטרה, היא נשכחה ואיש לא ידע על מותה. השכנים סיפרו לנו שבעקבות ריח חריף שדלף לחדר המדרגות הזעיקו את המשטרה והכיבוי שפרצו לדירה ומצאו את גופת המנוחה במצב של איבוד צלם אנוש".

מתנדבי זק"א צפון טיפלו בכבוד המת בזירה הקשה, גופת המנוחה הועברה למכון באבו כביר להמשך בדיקה וזיהוי, נסיבות האירוע נחקרות על ידי המשטרה.

יהודה משי זהב, יו"ר זק"א כואב ודואב על ריבוי המקרים: "מזעזע שזו הפכה להיות דבר שבשגרה, עוד ועוד מקרים קשים של עריריים ואנשים בודדים שאנחנו מוצאים אותם זמן רב לאחר מותם. רק השבוע שישה(!) אירועים קשים של אנשים שנפטרו ונשכחו, הם נמצאו בגלל הריח הנוראי שדלף לחדר המדרגות או כי מישהו נזכר בהם כשהיה כבר מאוחר מידי. אסור לנו לעבור לסדר היום, כל אחד חייב לשים לב לשכנים הבודדים סביבו ולהציל את חייהם".

גלמודה גופה במצב ריקבון איבוד צלם אנוש זק"א

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד