ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

מפתיע: זו החברה הישראלית שתבדוק מציאות וירטואלית עבור טסלה

ענקית הרכב האוטונומי 'טסלה' בחרה בחברת הזנק ישראלית להיות זו שתבצע עבורה את דגמי הרכבים החשמליים שיוצגו בסמינר הרכב החשמלי הווירטואלי, הראשון בעולם. שיתוף הפעולה בין הסטארט־אפ הישראלי מקבוצת 'בסדנו' והענקית העולמית ששווי השוק שלה גדול מזה של מרצדס וב.מ.וו גם יחד, נוצר על ידי מומחי קידום מכירות חרדים מהזרוע האמריקאית של קבוצת בסדנו

מפתיע: זו החברה הישראלית שתבדוק מציאות וירטואלית עבור טסלה
טסלה צילום: pixsabay

'אוגמיינד' מקבוצת 'בסדנו' נבחרה להיות זו שתבצע עבור טסלה העולמית את סמינר המציאות הווירטואלית הראשון של חברת הרכב החשמלי הגדולה בעולם ששווי השוק שלה עולה על זה של מרצדס וב.מ.וו יחדיו.

מציאות ווירטואלית (AR) היא טכנולוגיה שמאפשרת להציג אלמנטים בצורה תלת ממדית (אורך, רוחב, גובה)  להבדיל מאיורים, ציורים והדמיות אחרות המאפשרות הצגת אלמנטים דו ממדיים בלבד. הטכנולוגיה קיימת מזה כחמש־עשרה שנה אלא שבשנים האחרונות, במיוחד לנוכח פריצות דרך של חברות טכנולוגיה ישראליות שאוגמיינד היא אחת מהן, הפכה המציאות הווירטואלית למתקדמת יותר כאשר שולבה בה טכנולוגיה של מציאות רבודה שהעניקה עומק מוחשי למודלים התלת־ממדים והפכה הצגת אלמנטים תלת־ממדיים לחוויה "כמעט" אמיתית.

כך למשל ביצעה אוגמיינד את דמותו של הנשיא שמעון פרס עבור מרכז פרס כאשר הדמות דיברה בקולו ונראתה מוחשית וממשית. רק בניסיון לנגוע בה ממש התברר כי מדובר בהולוגרמה פרי פועלם של פנסים שהונחו ותוכננו באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת של אוגמיינד.

כאמור, אוגמיינד נבחרה על־ידי טסלה העולמית לבצע את הסמינר הווירטואלי הראשון בעולם לרכבים חשמליים. הרכבים שיוצגו בסמינר לא יהיו אף לא רכבי קונספט. אלה יהיו רכבים שיעוצבו בידי מציאות ווירטואלית בטכנולוגיה של החברה הישראלית. שיתוף הפעולה בין אוגמיינד וענקית הרכב החשמלי העולמית, נולד בזכות איש קידום מכירות חרדי משלוחת בסדנו בניו־יורק.

עודד אלישיב, מנכ"ל ביסיד מקבוצת בסדנו אמר: "זו הוכחה נוספת לתועלת אותה אנו מפיקים עבור המשקיעים שלנו משיתוף הפעולה והקשרים העמוקים שיש לנו בקהילה החרדית בצפון אמריקה. הזרוע האמריקאית שלנו מצליחה שוב ושוב לקדם את האינטרסים של החברות בקבוצה, הן עבור החברות והן עבור המשקיעים שהשקיעו בהן". הוא הוסיף ואמר כי "צפויות הפתעות ושיתופי פעולה נוספים".

רוצים לשמוע כיצד הקבוצה הזו יכולה לעזור לכסף שלכם להביא עוד כסף ולבנות לכם תשתית כלכלית לעתיד? השאירו פרטים ונחזור אליכם>>>

טסלה מכונית טסלה מציאות מדומה בסדנו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד