כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
תיעוד מרגש

הרופא שוחרר אחרי חודשיים: כל הצוות הגיע לברך

רופא מהקהילה היהודית בדרום פלורידה, שעבד בשיא המגיפה במרכז הרפואי 'הר סיני' נדבק בנגיף והיה בסכנת חיים, כשהוא מורדם ומונשם במשך חודשיים. הוא שוחרר לביתו כשמאות מריעים לו בצאתו

הרופא שוחרר אחרי חודשיים: כל הצוות הגיע לברך
שחרורו של ד"ר יעקב רפאל אלגוזי צילום: באדיבות המצלם

ד"ר יעקב רפאל אלגוזי, אב לחמישה מוולנוט גריג שבדרום פלורידה, התאושש באורח נס מנגיף הקורונה, לאחר שהיה מונשם יותר מחודשיים בבית החולים 'הר סיני' במנהטן. כך דווח האתר Yeshiva world news.

מצבו בשלב מסוים היה כל כך קשה, שהוא הוטס לג'יינסוויל, לצורך אפשרות של השתלת ריאות כפולה. אך בחסדי השם הוא התאושש ובמהלך החלמתו בבית החולים, שליחי חב"ד המקומיים, הרב גולדמן והרב נוטיק, ביקרו אותו מדי יום; הניחו איתו תפילין תוך מתן תמיכה לו ולאשתו המסורה - רחל.

הוא חגג את חג הסוכות ושמחת תורה במרכז הרפואי ב'הר סיני', יחד עם רב בית החולים, הרב מנדי לוי. הוא היה בר מזל, כאשר צוות רופאים ואנשי מקצוע בתחום הבריאות "המלאכים" שלו כפי שהוא כינה אותם, כולל ד"ר רוני אקווינין, ד"ר איגנסיו קנדן, ד"ר ליליאן אבו ורבים אחרים שעזרו לו במסע הקשה עד להחלמתו.

כשעזב את בית החולים, בו עבד למעלה מ-15 שנה לביתו, הגיעו מאות רופאים, אחיות וצוות גדול לאחל לו החלמה מהירה במוזיקה, שירה ודמעות של שמחה.

חגיגות הפרידה לא הסתיימו בכך, הקהילה היהודית האורתודוכסית בראשות שליחי חב"ד הרב זלמן קורף, ערכה מצעד קבלת פנים בלתי נשכח יחד עם גברים, נשים וילדים.

רבים ברחבי העולם התפללו למענו והרבו לעשות מעשים טובים לזכותו. התפללו להחלמתו המהירה והשלימה של יעקב רפאל בן אלגריה לרפו"ש.

קורונה מאונט סיני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד