י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
גול עצמי

עשרות חיילים צפון קוריאנים נפצעו ממוקשים שהניחו בעצמם

עשרות חיילים צפון קוריאנים שככל הנראה לא הוכשרו כראוי נפצעו בדרגות שונות ממוקשים אותם הניחו בעצמם בגבול עם סין. המשימה לא הופסקה והובאו אחרים תחתיהם | המטרה היא למנוע עריקת אזרחים

עשרות חיילים צפון קוריאנים נפצעו ממוקשים שהניחו בעצמם
אילוסטרציה צילום: unsplash

בזמן שהם מניחים מוקשים לאורך הגבול הסיני כדי למנוע מעריקים לברוח ממשטרו של הרודן קים ג'ונג און, נפצעו עשרות חיילים ממוקשים שהתפוצצו להם תוך כדי הנחה בגבול.

מקור במדינה אמר כי עשרות חיילים צפון קוריאניים נפצעו ממוקשים שהתפוצצו בזמן שכוחות משמר הגבול הטמינו את המוקשים כדי למנוע מאזרחים לערוק מצפון קוריאה, כך דווח ב'רדיו אסיה החופשית'.

תושב צפון קוריאה אמר כי "הרשויות הצבאיות של קים ג'ונג און לא סיפקו הכשרה מספקת לחיילים שהניחו את המוקשים בגבול". רוב האזרחים שנמלטים מהצפון בורחים דרך סין במקום להסתכן בגבול המבוצר בכבדות שמוביל לדרום קוריאה, אך גם פיונגיאנג וגם בייג'ינג נוקטים בשנים האחרונות צעדי מנע במעברי הגבול.

תושב צפון קוריאה שחשף את תאונת המוקשים טען שזו הייתה הפעם הראשונה בתולדות הצפון שמונחים מוקשים בגבול סין. "זה יכול להתפרש רק כניסיון לאטום לחלוטין את הגבול ולמנוע מהאזרחים לברוח", אמר.

לעומת זאת, ידוע כי ישנם מיליוני מוקשים בקרבת הגבול עם דרום קוריאה, חלקם נותרו ממלחמת קוריאה שהסתיימה במבוי סתום בשנת 1953. למרות התאונה האחרונה, חיילים צפון קוריאניים נוספים הוקצו לסיים את עבודת המוקשים, אמר המקור.

עם זאת, הפיצוץ גרם להם להיות עצבניים ולא רגועים, כך לדברי המקור, וזאת לאחר שמנהיגי הצבא לא הצליחו לספק הכשרה מתאימה.

מוקשים צפון קוריאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד