י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מעודד טרור

ראש הממשלה לשעבר: "למוסלמים מותר לרצוח צרפתים"

מנהיג מדינה לשעבר מתיר את דמם של אזרחי צרפת. מדובר בראש ממשלת מלזיה בדימוס שהתבטא בעבר גם נגד היהודים בנימה אנטשימית. "מכיוון שהאשימו את כל המוסלמים ואת דת המוסלמים במה שנעשה על ידי אדם זועם אחד, למוסלמים יש זכות להעניש את הצרפתים"

ראש הממשלה לשעבר: "למוסלמים מותר לרצוח צרפתים"
אילוסטרציה צילום: unsplash

ראש ממשלת מלזיה לשעבר, מהאטיר מוחמד, שהשתלח בעבר בבוטות ביהודים, כתב כי למוסלמים יש זכות לרצוח צרפתים כנקמה על הקריקטורות נגד הנביא מוחמד.

הוא תיאר בעבר את היהודים כ"בני אדם עם אף ארוך", ובחר להאשים אותם בגרימת הצרות והאסונות במזרח התיכון.

ראש הממשלה האנטישמי התייחס לפיגוע בו נרצח מורה צרפתי על ידי נער צ'צ'ני בן 18, לאחר שזה הציג לתלמידיו קריקטורה המבזה את הנביא מוחמד.

"המורה התכוון להפגין חופש ביטוי, ההרג אינו מעשה שכמוסלמי הייתי מאשר, אבל בעוד אני מאמין בחופש הביטוי, אני לא חושב שזה כולל העלבת אנשים אחרים", כתב מהאטיר מוחמד, "אינך יכול להגיע לגבר ולקלל אותו פשוט משום שאתה מאמין בחופש הביטוי, במלזיה, בה ישנם אנשים בני גזעים ודתות רבים ושונים, נמנענו מקונפליקטים חמורים בין גזעים מכיוון שאנו מודעים לצורך להיות רגישים לרגישויות של אחרים. אם לא, המדינה הזאת לעולם לא תהיה שלווה ויציבה".

לדבריו: "לעתים קרובות אנו הולכים בדרכי המערב, אנחנו מתלבשים כמוהם, אנו מאמצים את המערכות הפוליטיות שלהם, אפילו חלק מהפרקטיקות המוזרות שלהם, אך יש לנו ערכים משלנו, השוני בין גזעים ודתות, אותו אנו צריכים לקיים, הבעיה עם רעיונות חדשים היא שנוטים להוסיף להם פרשנויות חדשות, ולא לאלה התכוונו היוזמים. לפיכך, חופש לנשים, פירושו זכות הצבעה בבחירות. כיום הם רוצים לחסל את כל מה ששונה בין גברים ונשים".

עוד המשיך וכתב, "מבחינה פיזית אנחנו שונים. זה מגביל את היכולת שלנו להיות שווים. עלינו לקבל את ההבדלים הללו ואת המגבלות המוטלות עלינו. מערכות הערכים שלנו הן גם חלק מזכויות האדם. כן, לפעמים נראה כי ערכים מסוימים אינם אנושיים. הם גורמים לאנשים מסוימים לסבול. עלינו לצמצם את הסבל, אבל לא בכוח אם ההתנגדות גדולה".

"קוד הלבוש של נשים אירופיות בעת ובעונה אחת היה מגביל מאוד. מלבד הפנים לא נחשף כלום מהגוף. אך עם השנים המצב הדרדר, זה הכל".

"המערב מקבל זאת כרגיל, אבל המערב לא צריך לנסות לכפות את זה בכוח על אחרים, לעשות זאת הוא לשלול את החופש של האנשים האלה, ככלל, המערב כבר אינו דבק בדתם, הם נוצרים בשם בלבד. זו זכותם. אך אסור להם לגלות חוסר כבוד לערכים של אחרים, לדתם של אחרים. זהו מדד לרמת הציוויליזציה שלהם להפגין כבוד זה. מקרון לא מראה שהוא מתורבת. הוא פרימיטיבי מאוד בהאשמת דת האיסלאם והמוסלמים בהריגת המורה המעליב בבית הספר. זה לא תואם את תורת האיסלאם. אך ללא קשר לדת המוצהרת, אנשים זועמים הורגים. הצרפתים במהלך ההיסטוריה שלהם הרגו מיליוני אנשים. רבים היו מוסלמים".

"למוסלמים יש זכות לכעוס ולהרוג מיליוני צרפתים על מעשי הטבח בעבר. אך בגדול המוסלמים לא יישמו את חוק "עין בעין". במקום זאת הצרפתים צריכים ללמד את עמם לכבד את רגשותיהם של אנשים אחרים, מכיוון שהאשימו את כל המוסלמים ואת דת המוסלמים במה שנעשה על ידי אדם זועם אחד, למוסלמים יש זכות להעניש את הצרפתים. החרם אינו יכול לפצות את העוולות שביצעו הצרפתים כל השנים". כך ראש הממשלה לשעבר.

טרור מוסלמי טרור בצרפת פיגוע טרור ראש ממשלת מלזיה מאטיר מוחמד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד