ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
קואליציה שסועה

מתקפה חזיתית; גפני נגד נתניהו: "יש רצון להכפיש את החרדים"

אם עד היום היה נראה כי חה"כ גפני נזהר בלשונו, לשמור על יחסי האימון שעוד נותרו מול רה"מ נתניהו הרי שאירועי הימים האחרונים טרפו את הכל | בראיון תקיף האשים גפני את נתניהו כמי שיעשה הכל בכדי להכפיש את החרדים, ואף לא חשך את שבט ביקורתו מחברי סיעת 'כחול לבן'

מתקפה חזיתית; גפני נגד נתניהו: "יש רצון להכפיש את החרדים"
בנימין נתניהו/משה גפני צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

יושב ראש דגל התורה חבר הכנסת משה גפני עולה למתקפה חריגה כנגד ראש הממשלה, תוך שהוא מאשים אותו כמי שפועל נגד הציבור החרדי במטרה להכפיש את המגזר החרדי.

בראיון לרשת ב׳ התייחס גפני לשיח סביב הלחץ החרדי שמופעל כנגד ראש הממשלה, ועל כך שהוא פועל על פי שיקולים פוליטיים, שלטענת גפני, "נראה לי שהוא עושה את זה בכוונה".

גפני הסביר את דבריו במתקפה כנגד ראש הממשלה: "למה הוא מביא החלטות חסרות היגיון?", והוא משיב לשאלתו, ״בגלל שמדובר בחרדים״. לטענת גפני, יש רצון להכפיש את הציבור החרדי בשעה שהוא אחד המגזרים הנשמעים ביותר״.

כך, רק אתמול זעם חבר הכנסת גפני לצד חבר הכנסת יעקב ליצמן על ההחלטה להעלאות את הקנסות גם למוסדות המפרים את ההנחיות ושיגרו איום כי לא יתייחסו למשמעת הקואליציונית.

בראיון אמר חבר הכנסת גפני: ״ביקשנו מיושב ראש הקואליציה ומראש הממשלה - כשמקבלים החלטות עקרוניות צריכים לשתף אותנו ולא להפיל עלינו דברים שאני חושב שהם לא נכונים״.

בראיון יצא חבר הכנסת משה גפני במתקפה גם כנגד כחול לבן, על כל הנוגע לקרב על התקציב אמר גפני המשמש כיושב ראש ועדת הכספים  ״בכחול לבן צריכים להחליט אם הם רוצים ללכת לבחירות או שהממשלה תתנהל״.

גפני הוסיף למתקפה, ואמר: ״כחול לבן לא יכולים כל הזמן לדבר ולא לעשות את מה שצריך לעשות - מציע להם להתיישר ולחיות לפי הנוהל והחוקים, ולא כל הזמן לעשות משברים״.

משה גפני ביבי נתניהו בני גנץ חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד