כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
שעות לפתיחת הקלפיות

המסר הכמעט אחרון של טראמפ לאמריקאים

שעות ספורות לפתיחת הקלפיות, הנשיא טראמפ פונה למצביעים המתלבטים ואומר: "צאו להצביע להציל את אמריקה, ג'ו ביידן הוא פוליטיקאי מושחת שמכר את פנסילבניה לסין" לדבריו: "במשך שנים היה לכם נשיא שהתנצל על אמריקה - עכשיו יש לכם נשיא שעומד לצידה של אמריקה ונמצא למען פנסילבניה, יש לכם את הכוח בהצבעה שלכם להציל את אמריקה, צאו והצביעו"

המסר הכמעט אחרון של טראמפ לאמריקאים
דונלד טראמפ צילום: דוברות הבית הלבן

רגע לפני פתיחת הקלפיות, נשיא ארה"ב טראמפ מדרבן את תומכיו לצאת להצביע ואומר: "עם ההצבעה שלכם, אנו נמשיך לקצץ את המסים וההוצאות שלכם, נמשיך לתמוך במשטרה שלנו, נתמוך בצבא שלנו, להגן על החוקה השנייה שלכם, להגן על חירות הדת ולהבטיח שמוצרים נוספים יהיו בגאווה עם חותמת של ארה"ב, השנה הבאה תהיה השנה הכלכלית הטובה ביותר בתולדות ארצנו".

טראמפ המשיך ואמר: "ג'ו ביידן מבטיח לעכב את החיסון ולהפוך את אמריקה למדינת כלא - וינעל אתכם בבית תוך שהוא יתן לפורעים מהשמאל הקיצוני להסתובב חופשי. משמעות הסגר של ביידן לא תהיה בית ספר, לא לימודים, לא חתונות, לא חג ההודיה, לא חג מולד, לא רביעי ביולי, (יום העצמאות) בלי עתיד לנוער של אמריקה הצבעה לביידן היא הצבעה לסגר, פיטורים ואומללות. צא והצביע מחר".

"אם אני לא נשמע כמו פוליטיקאי טיפוסי בוושינגטון, זה בגלל שאני לא פוליטיקאי. אם אני לא תמיד משחק לפי הכללים של קבוצת וושינגטון, זה בגלל שנבחרתי להילחם בשבילכן קשה יותר ממה שאי פעם מישהו עשה, ג'ו ביידן הוא גלובליסט שבילה 47 שנים בניהול חוץ, פתח את גבולות אמריקה והקריב דם אמריקאי במלחמות חוץ אינסופיות, הוא סגר את מפעלי הפלדה שלך, השמיד את עבודות הפחם שלך ותמך בכל עסקת סחר הרסנית במשך חצי מאה, פנסילבניה איבדה מחצית מעבודות הייצור שלה לאחר אותם אסונות שהביא ביידן, ג'ו ביידן הוא פוליטיקאי מושחת שמכר את פנסילבניה לסין".

גם חשבון הטוויטר הרשמי של הבית הלבן פרסם אתמול את הישגיו של טראמפ בארבע השנים האחרונות: "לפני הקיץ הזה, רק שני הסכמי שלום היו בין ישראל ובין מדינות ערב שכנותיה, לאורך 72 שנים, השנה, בעזרת הנשיא טראמפ, שני הסכמים נוספים הוכרזו בתוך חודש, באוקטובר תיווך הנשיא טראמפ הסכם שלום בין סודן לישראל, ההסכם השלישי בין ישראל לאומה ערבית-מוסלמית תוך פחות משלושה חודשים, בכל רחבי העולם השלום נמצא בהישג יד".

הבחירות לנשיאות ארצות הברית בחירות לנשיאות ארה"ב 2020 דונלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד