כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
המראות משרתים את טראמפ?

תיעוד: בערים הדמוקרטיות ממגנים עסקים לקראת תוצאות הבחירות

מראות לוחות העץ המגנים מפני ביזת עסקים ביום הבחירות ולמחרת מביאים את אנשי הקמפיין של טראמפ להשתמש בהם ככלי ניגוח נגד ביידן. יועצת הקמפיין של הנשיא אומרת כי "החלונות המוגנים, החנויות הסגורות אומרים לך כל מה שאתה צריך לדעת על השמאל האמריקני המודרני"

תיעוד: בערים הדמוקרטיות ממגנים עסקים לקראת תוצאות הבחירות
לוחות עץ כבדים ממגנים חנויות בארה"ב צילום: באדיבות המצלם

בעלי עסקים בערים הגדולות בארצות הברית מגבירים את האבטחה לקראת יום הבחירות על ידי כיסוי חלונות הראווה עם לוחות עץ כבדים, ונקיטת אמצעים אחרים בפורטלנד, ניו יורק, פילדלפיה, בולטימור, שיקגו, דטרויט וושינגטון הבירה, לאחר קיץ של פרעות ובזיזת חנויות.

"שימו לב למשותף לאותן ערים. כולן ערים דמוקרטיות", כך אמרה אתמול (שני) היועצת הבכירה בקמפיין טראמפ 2020, קייליי מקניני, לתוכנית 'פוקס וחברים' והוסיפה כי זו "כל ההוכחה שאתם צריכים לדעת שאין לתת לשמאל כוח פדרלי".

"הם אומרים שאם לא תבחרו במועמד של השמאל, אנו נשלח את השמאל החוצה לתקוף אתכם. זה קרוב לסחיטה, ולג'ו ביידן יש את הכוח לעצור את האספסוף הזה? האם הוא יעשה את זה?", שאלה מקניני.

"מגיעה לנו המסורת האמריקאית הגדולה של דמוקרטיה, של בחירות שלוות, של קבלת ההצבעה של העם האמריקני, אבל החלונות המוגנים, החנויות הסגורות אומרים לך כל מה שאתה צריך לדעת על השמאל האמריקני המודרני, האלימות אינה מקובלת והם אינם ראויים לכוח פדרלי". הוסיפה.

בוושינגטון הבירה מכוני שיער, מסעדות, חנויות בגדים ובנקים במרחק של רחובות מהבית הלבן כוסו בדיקטים ביום ראשון, כאשר בעלי עסקים מתכוננים לחזרה אפשרית על הפרות הסדר והביזה שנראו בחודשים קודמים לאחר מותו של גבר אפרו אמריקני על ידי שוטר לבן.

לאחר דיווחים לפיהם טראמפ אמר כי הוא יכריז על ניצחון מוקדם ביום הבחירות, כינתה זאת מקניני "חדשות מזויפות שמגיעות מהקהל של ג'ו ביידן, בידיעה שהם על סף תבוסה".

דונלד טראמפ ג'ו ביידן הבחירות לנשיאות ארצות הברית בחירות לנשיאות ארה"ב 2020

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד