כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
הסיבה המפתיעה לכאבים

צפו: הרופאים שלפו עלוקה ארוכה מגרונו של ילד

ילד שסבל במשך יותר משנה מבעיות נשימה וכאבי גרון, הגיע לבית החולים שם מצאו את הגורם לכאבים: עלוקה שהתמקמה בגרונו. במהלך הניתוח נשלפה התולעת מגרונו של הילד כשהיא חיה ומתפתלת • צפו. קרדיט: Shuangjiang County People's Hospital

צפו: הרופאים שלפו עלוקה ארוכה מגרונו של ילד
הניתוח בבית החולים צילום: צילום מסך

לא רק כוס תה ואקמול: ילד סיני בן חמש סבל במשך שנה מכאבי גרון וקשיי נשימה מתמשכים. הילד הגיע מספר פעמים לרופא, אך הסיבה לכאבים לא פוענחה. בסופו של דבר, לאחר שהגיע לבית החולים Shuangjiang County People's Hospital שבמחוז יונאן בדרום מערב סין, נמצא הגורם לכאבים: תולעת ארוכה, עלוקה, שהתמקמה בגרונו של הילד והיא חיה שם לאורך כל התקופה, כשהיא מוצצת את דמו.

הילד נותח, והרופאים בבית החולים פירסמו את התיעוד – הלא קל לצפייה – שבו נראית העלוקה, חיה, כשהיא מתפתלת ומוצאת מגרונו של הילד. לדעתם של הרופאים, העלוקה חדרה לגופו של הילד לאחר ששתה מים מזוהמים, תופעה מוכרת בסין, כשמים אלו מהווים בתי גידול לבעלי חיים מגוונים וביניהם העלוקות, שנכנסות ב'שלוק' אחד יחד עם המים לגופו של השותה אותם.

בתיעוד שהתפרסם נראים הרגעים בהם נשלפת התולעת מגרונו של הילד באמצעות מלקחיים. הרופא ששולף את התולעת מסביר, תוך שהוא אוחז בתולעת, כי הוריו של הילד נדרשים להשגיח עליו יותר, ולמנוע ממנו לשתות מים ממקורות מים שאינם ידועים כנקיים ובטוחים לשימוש. "אנו חושבים שבעיות הנשימה של הילד נגרמו על ידי העלוקה", אומר הרופא שמסביר כי "יתכן שהוא נוהג לשתות מים לא נקיים".

סין תולעת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד