כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
אחוזי הצבעה גבוהים

מתח שיא במישיגן: טראמפ מוביל - לביידן סיכוי טוב לנצח

במדינת מישיגן בארה"ב סופרים עדיין בשעה זו עוד מיליון קולות שנותרו. כעת מוביל טראמפ בפער קטן, אך סיכוייו של ג'ו ביידן לחזור ולהוביל גבוהים מאוד 

מתח שיא במישיגן: טראמפ מוביל - לביידן סיכוי טוב לנצח
טראמפ וביידן צילום: קמפיין המועמדים

מדינת מישיגן אמורה להכריז היום (רביעי) על תוצאה, כאשר בשעה זו ישנם מיליון קולות שעדיין נספרים במעוזים הדמוקרטים. טראמפ מוביל במדינה רק ב- 1.4%.

מישיגן צפויה להכריז היום (רביעי) על תוצאת בחירות בשלב כלשהו היום, כאשר ספירת הקולות נמשכת על רקע זרם של פתקי הצבעה שמגיעים מהדואר. טראמפ מחזיק כיום בהובלה צמודה של 1.4 אחוזים, הוא חייב לנצח בה, וזה יהיה מכריע עבור תקוותיו לקדנציה שנייה.

אבל, יש עדיין לספור יותר ממיליון מיליון פתקי הצבעה - בעיקר פתקי הצגה בדואר ממעוזים דמוקרטים כולל דטרויט. מה שמעלה את הסיכוי שביידן יוכל לקחת את ההובלה השברירית של טראמפ ולהבטיח את הניצחון במדינה עם 16 קולות האלקטורליים החיוניים שלה.

גורמים מקומיים מסרו כי דטרויט, העיר הגדולה במדינה המהווה מוקד בוחרים דמוקרטים, חווה שיא של אחוזי הצבעה - וזה סימן טוב עבור ביידן.

אחוז ההצבעה במוטור סיטי, שם ביידן ערך קמפיין עם ברק אובמה ביום שישי, צפוי להגיע ל-55 אחוזים - עלייה של שבע אחוזים לעומת הבחירות ב-2016. מספר השיא של הקולות אומר שהתוצאות המלאות יהיו ידועות ביום רביעי (היום) כך הודיעה פקידה בכירה בעיר ג'ניס ווינפרי ביום שלישי בלילה.

עם ספירת 79% מהקולות במדינה, טראמפ מוביל למעשה ב-226,000 קולות. אך כאמור הניצחון לא מובטח

מישיגן בחירות לנשיאות ארה"ב 2020

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד