י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
"גרמתם לכולם לשנוא את כולם"

בנט נועד עם גנץ, בליכוד חגגו וספגו מתקפה

נסיקתו של נפתלי בנט ממשיכה להציב אותו כמטרה לחץ מצד הליכוד ונאמני נתניהו, כאשר היום בעקבות פגישה עניינית שקיים בנט עם שר הביטחון גנץ הוא ספג מתקפה מצד מי שהוא מכנה "צייצני נתניהו ועוזריו" ולא נשאר חייב: "השיטה שלכם של הרעלת אחד כנגד השני קורסת. לא תגרמו לי לשנוא אנשי שמאל או להחרימם"

בנט נועד עם גנץ, בליכוד חגגו וספגו מתקפה
בני גנץ ונפתלי בנט בחפיפה במשרד הביטחון צילום: באדיבות המצלם

יו"ר 'ימינה' שמזנק בסקרים ומעסיק בשבועות האחרונים את מפלגת הליכוד, שמנסים לצייר אותו כמי שעושה את דרכו שוב לברית האחים, נועד היום (רביעי) עם יו"ר כחול לבן, ברשתות החברתיות חגגו ובנט פתח במתקפה על הליכוד.

בשעות הצהרים דיווחה כתבת ynet מורן אזולאי על פגישה שהתקיימה בכנסת בין שר הביטחון בני גנץ לבין ח"כ נפתלי בנט, כשברשתות החברתיות החלו נאמני הליכוד ונתניהו לתקוף את נפתלי בנט על כוונותיו הפוליטיות והצביעו על נטישת גוש הימין.

בנט בחר להגיב למתקפה בציוץ בטוויטר, בו הבהיר את מטרת הפגישה: "היום נפגשתי עם שר הביטחון בני גנץ כדי למצוא פיתרון לכ200 חיילים בודדים משוחררים נטולי קורת גג. אין להם היכן לישון הלילה. גנץ כהרגלו היה אדיב וענייני וסיכמנו על צעדי המשך".

‏אלא שלדברי בנט, "מאז הפגישה צייצני נתניהו ועוזריו פתחו נגדי בקמפיין "בנט נפגש עם גנץ" כאילו פגשתי מינימום את עזמי בשארה", כשהוא תוקף את הליכוד, "אתם אמיתיים?!", תהה, "גנץ הקדיש את חייו למען עם ישראל. הוא גם שר הביטחון. הוא שמאל ציוני ואני ימין ציוני ואמשיך לפגוש אותו עוד 2000 פעם למען חיילי צה"ל".

בנט הוסיף לתקוף את הליכוד: "השיטה שלכם של הרעלת אחד כנגד השני קורסת. לא תגרמו לי לשנוא אנשי שמאל או להחרימם. שיטה זו הובילה לחורבן הבית, והיא גם הסיבה לכישלון הנוראי של ממשלת נתניהו בקורונה. במקום לשבת בצורה עניינית ביחד כדי להתמודד עם המשבר, גרמתם לכולם לשנוא את כולם, וזו הסיבה שזו הפעם הראשונה בתולדות ישראל שלמול משבר העם לא מתאחד".

בני גנץ נפתלי בנט ראש הממשלה בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד