כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"כינוס גדול במחסן"

קנס של 45,000 ש"ח למארגני חתונה חסידית

מארגני חתונה חרדית במנצ'סטר קיבלו קנס של 10,000 לירות שטרלינג לאחר ששוטרים פיזרו חתונה שהתקיימה בניגוד להנחיות בשכונת סלפורד החרדית

קנס של 45,000 ש"ח למארגני חתונה חסידית
שוטרים בריטיים צילום: pixabay

משטרת מנצ'סטר דיווחה, כי סמוך לשעה 19:45 ביום שלישי, 3 בנובמבר הוזעקה המשטרה בעקבות דיווח "על כינוס גדול שנערך במחסן ברחוב Great Clowes בסלפורד".

השוטרים הגיעו ופיזרו קבוצה גדולה של כ-200 חסידים שהשתתפו בחתונה מאורגנת ומסודרת עם קייטרינג, מוזיקה, זמרים, וציוד סאונד. בנוסף הוצבו מחוץ לאירוע כיסוי גדול מבד, בניסיון למנוע עיניים זרות. כך על פי הודעת המשטרה.

עוד דווחה המשטרה, כי "לאחר פיזור מסיבת החתונה הזו, הוטל על אדם, שנראה כמארגן החתונה, קנס בסך 10,000 לירות שטרלינג בגין הפרת החוק. (כ-45 אלף שקלים).

מפקד המשטרה אנדרו סיידבוטם, ממשטרת מנצ'סטר אמר: "זה מאכזב לראות התפרצות כה בוטה של ​​הכללים כאשר כל כך הרבה מאתנו מקריבים קורבנות אישיים משלנו בכדי להגן על הקהילה שלנו ולשמור על ביטחונם של אחרים בעיצומה של המגיפה הזו".

"היה מספר גדול של ילדים ומבוגרים שנמצאים ללא התרחקות חברתית במקום, מה שלא רק מסכן את הנוכחים אלא גם כל אדם בציבור הרחב שעשוי לבוא במגע עם מי מהאנשים האלה, לא רק שהפרות בוטות מסוג זה מסכנות אנשים מנקודת מבט בריאותית, אלא הן מפעילות לחץ על משאבי השיטור שלנו וכך נמנע סיוע לאנשים שעלולים להזדקק לעזרה".

"ברצוני להזהיר את כל מי שחושב להתעלם מהחוקים, אני מבטיח כי נשמור על ביטחון הקהילות שלנו, וכל מי שנתפס מפר את החקיקה מסתכן לא רק בקנס מקסימלי של קנס בסך 10,000 לירות שטרלינג, אלא גם עם פוטנציאל העמדה לדין בגין פעולותיו הפזיזות".

חבר המועצה, דיוויד לנקסטר, מוביל בתחום איכות הסביבה והבטיחות בקהילה, במועצת המקומית סלפורד אמר כי הוא "היה המום מהתנהגות חסרת אחריות שכזו, אני מברך על פעולות המשטרה ואנחנו תומכים בהם מכל הלב".

אנגליה מנצ'סטר קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד