י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
פרפורי גסיסה?

בנו של טראמפ: "לצאת למלחמה עד מוות"

משיב מלחמה: ג'וניור טראמפ בנו של דונאלד משחרר הצהרות חריפות וקורא לאביו לצאת למלחמה טוטאלית במה שהוא מכנה רפובליקת הבננות | לדבריו, ההונאה היא וודאית, במחוזות שלמים לא היה אף פתק הצבעה אחד עבור אביו. "אתם מאמינים שזה אפשרי?"

בנו של טראמפ: "לצאת למלחמה עד מוות"
ג'וניור טראמפ צילום: מתוך הטוויטר

בנו של טראמפ - ג'וניור טראמפ, קורא לאביו 'להילחם עד מוות' ו'לצאת למלחמה טוטאלית' כדי לחשוף את ה'רמאות והונאות' כלשונו  ואומר כי ארה"ב נראית כמו 'רפובליקת בננות'.

בנו הבכור של הנשיא אמר את הדברים ביום חמישי כשנאם במסיבת עיתונאים במטה המפלגה הרפובליקנית בג'ורג'יה אטלנטה.

"אני חושב שהדבר מספר אחד שדונלד טראמפ יכול לעשות בבחירות האלה הוא להילחם בכל אחד מהקרבות האלה עד מוות כדי שנקבל שקיפות מלאה בתהליך", אמר ג'וניור. "וכל אחד מהצד הדמוקרטי צריך לברך על זה אלא אם כן הם מזייפים".

ג'וניור הטיל ספק בתהליך הספירה, והאשים את הדמוקרטים בהתעלמות ממועדי הבחירות וטען כי תיבות של פתקי הצבעה לא תקפים 'הופיעו בקסם' במדינות ובמחוזות דמוקרטיים לאחר סיום ההצבעה.

"אנחנו יודעים שזה מנוגד לחוק, אבל אתה עומד מול שופט דמוקרטי בעיר דמוקרטית עם שליטה דמוקרטית וזה בסדר" אמר. "אני חושב שהדמוקרטים רגילים לכך שהמפלגה הרפובליקנית ללא עמוד שדרה - אך אתם לא מתכוונים לראות את זה הפעם", הוסיף וקיבל קריאות עידוד מהקהל.

הוא טען גם כי מדובר ב"אפשרות סטטיסטית" עבור טראמפ שלא לקבל הצבעות במחוזות מסוימים, בהם עד 123,000 פתקי הצבעה נספרו כולם לטובתו של ג'ו ביידן. "מישהו מאמין שזה אפשרי?" הוא שאל, תוך שהוא שואב עידוד מהקהל שצעק 'לא' מהדהד.

"כי זה לא. זה בלתי אפשרי סטטיסטית. זה קרה לא רק פעם אחת, זה קרה שוב ושוב שלא היה באזור מסוים אפילו קול אחד לטראמפ".

"האמריקאים צריכים לדעת שזו לא רפובליקת בננות וכרגע מעט מאוד אנשים מאמינים שזה לא המקרה" הוסיף. ג'וניור אמר הערות דומות בציוץ מוקדם יותר בערב, בו כתב כי אביו צריך 'לצאת למלחמה מוחלטת' ו'לחשוף את כל ההונאות שנמשכות זמן רב מדי'.

הציוץ סומן במהירות על ידי טוויטר כמכיל "תוכן מטעה אודות בחירות או תהליך אזרחי אחר". לאחר מכן הוא הגיב לתווית האזהרה בציוץ המשך: "טוויטר מצנזר ומסמן זאת כמובן, מדוע שלא נרצה לברר אם הדברים האלה קיימים?".

דונאלד טראמפ הבחירות לנשיאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד