י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
במבצע מיוחד

בדרך להר הבית: 2,000 שב"חים נתפסו בירושלים

במטרה למנוע התקהלות שאינה חוקית והסתננות של גורמים עוינים במסגרת התפילות המתקיימות בשטחי הר הבית, נערכה המשטרה בכוחות מתוגברים באזור העיר העתיקה ועיכבה כ-2,000 שוהים בלתי חוקיים שעשו דרכם להר

בדרך להר הבית: 2,000 שב"חים נתפסו בירושלים
מוסלמים בהר הבית. ( צילום מהעבר) צילום: Sliman Khader/Flash90

במבצע רחב היקף  שהתנהל החל משעות הבוקר המוקדמות בירושלים, נעצרו כאלפיים שוהים בלתי חוקיים בדרכם להר הבית. במבצע השתתפו כוחות גדולים של מג"ב ושוטרים - כשהמטרה היא מניעת הסתננות של שוהים בלתי חוקיים לעיר העתיקה.

במסגרת המבצע, נערכו כוחות גדולים במספר מעגלי פעילות, תצפיות וכוחות תגובה שהצליחו לאתר כ- 2,000 פלסטינים שעשו דרכם אל העיר העתיקה בירושלים ללא אישורי שהייה בישראל.

במשטרה מציינים כי מדובר בריכוז מאמץ מבצעי והפעלת כוחות רבים לאיתורם של השוהים הבלתי חוקיים ולהחזרתם לשטחים על גבי אוטובוסים בשירות המשטרה. במבצע שימשך גם בשעות הקרובות הוחזרו כבר מאות פלסטינים לשטחים ונעשים מאמצים למנוע מנוספים להגיע לאזור בניגוד לחוק.

"פעילות זו היא חלק מפעילות רחבה בגזרת ירושלים והעוטף למניעת הסתננות של אלו המבקשים להגיע לתפילה בעיר העתיקה בניגוד לחוק כאשר גם גורמי טרור עלולים לנצל את צירי הכניסה לישראל במטרה לפגע ולפגוע באזרחים ואנשי כוחות הביטחון", נמסר מהמשטרה.

שוהים בלתי חוקיים מעצרים הר הבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד