י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
סדק ראשון במפלגה

הרפובליקני שהפסיד לאובמה בירך את ביידן

מיט רומני, המועמד הרפובליקני שהפסיד לנשיא ה-44, ברק אובמה בשנת 2012, הוא הראשון במפלגה שמפרסם הודעת ברכה על זכייתו של ביידן בנשיאות. יצוין כי האיש הינו מבקר סדרתי של טראמפ על מהלכיו והתנהגותו וגם הצביע בעד הדחתו

הרפובליקני שהפסיד לאובמה בירך את ביידן
מיט רומני צילום: מתוך טוויטר

סדק ראשון בתמיכה הפנים מפלגתית בדונלד טראמפ. הסנאטור הרפובליקני של מדינת יוטה, מיט רומני, הפך לדמות הרפובליקנית הבכירה הראשונה שברך את ג'ו ביידן על בחירתו - וכינה את ביידן ואת האריס 'אנשים טובים'.

רומני, המועמד לנשיאות מטעם המפלגה הרפובליקנית לשנת 2012, שהובס על ידי ברק אובמה וסגנו ג'ו ביידן בבחירות, פרסם את ההצהרה בעוד הנשיא דונלד טראמפ ובני בריתו ממשיכים לטעון שהבחירות זויפו.

"אן ואני מברכים את הנשיא הנבחר ג'ו ביידן וסגניתו קמלה האריס". ההצהרה הייתה אופיינית למרוץ לנשיאות בשנים שעברו, אך בלטה בפוליטיקה השנויה במחלוקת של שנת 2020.

"אנו מכירים את שניהם כאנשים בעלי רצון טוב ואופי ראוי להערצה, אנו מתפללים שאלוקים יברך אותם בימים ובשנים הבאות", הוסיף.

רומני הוא הרפובליקני הבכיר ביותר המכנה את ביידן 'נשיא נבחר'. הציוץ שלו הגיע בסביבות השעה 13:30 שעון ארה"ב, זמן קצר לאחר הכרזת ביידן כנשיא על פי התקשורת.

חשוב לזכור, כי האיחולים הטובים הגיעו מהרפובליקני היחיד שהצביע בעד הדחתו של דולנד טראמפ בסנאט. אף על פי שרומני תמך בטראמפ במינוי בבית המשפט העליון, הוא גם קרא תיגר על הנשיא בהזדמנויות רבות כאשר האמין שטראמפ חצה קווים אדומים. הוא גם תקף את הנשיא היוצא באופן טיפולו בנגיף הקורונה.

מיט רומני ג'ו ביידן דונלד טראמפ המפלגה הרפובליקנית (1)

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד