י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
תיעוד ביזארי

טורקיה: עובד התרחץ בחלב והמפעל נסגר • צפו

הבהלה לסרטוני רשת ביזאריים גרמו למפעל החלב הגדול להיסגר, אחרי תיעוד שהעלה העובד כשהוא מתרחץ באמבט מלא בחלב | מנהל המפעל בתגובה "הייתי המום כשראיתי את התמונות זו סיטואציה מאוד עצובה" עם זאת הדגיש, כי לא מדובר באמבט בו משתמשים לחלב עצמו | צפו

טורקיה: עובד התרחץ בחלב והמפעל נסגר • צפו
מפעל החלב צילום: מתוך הסרטון

תיעוד שפרסם עובד במפעל חלב בעיר קוניה שבדרום טורקיה ברשת החברתית 'טיק-טוק' הובילה לסגירת המפעל על אתר על-ידי משרד החקלאות הטורקי, כך על פי הדיווח ב'ישראל היום', כאשר על פי העיתון BirGün, מדובר במפעל גדול ומוכר המספק חלב לחברות גדולות בטורקיה.

צפו בתיעוד:

בתיעוד הביזארי שפורסם ברשת החברתית צולם עובד במפעל חלב בעיר קוניה, שבדרום טורקיה, כשהוא טובל ומתרחץ באמבטיה גדולה מלאה בחלב בסמוך לדוודים הגדולים של החלב.

במשרד החקלאות הטורקי הגיבו במהירות, מיד כשנחשפו לתיעוד המזעזע. צוותים של המשרד נשלחו במיידית למפעל המדובר, כשהם מדגישים כי מדובר בתמונות שלכאורה מתעלמות מבריאות הציבור ובטיחות המזון.

עוד הוסיפו במשרד החקלאות ומסרו בתגובה כי בנוסף להחלטה על איסור פעילות המפעל עקב סיכון חיי האדם, תוטל קנס ותוגש תלונה פלילית בגין סיכון חיי אדם. בנוסף לכך השמידו עובדי משרד החקלאות הטורקי את כל החלב שהיה במפעל.

אחד מבעלי המפעל, עלי עוסמאן, מסר לרשת DHA, דבריו הובאו גם ב'ישראל היום' "הייתי המום כשראיתי את התמונות, זו סיטואציה מאוד עצובה". הוא הוסיף והדגיש "המיכל הקטן שהוא התרחץ בו אינו מיועד לחלב, אלא לניקיון המפעל. העובדים מערבבים שם חומרי ניקוי וחיטוי ומנקים את הרצפות. ראינו את הסרטון לראשונה באינטרנט, לתחושתינו זה נעשה כדי לגרום למפעל לקרוס. אנחנו נתלונן על הסרטון. זה לא היה חלב במיכל - זה חומר ניקוי שערבבו במים".

חלב מפעל תיעוד טורקיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד