ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
"לא חוששת"

דיווח: התובעת בתיקי נתניהו לא תתמודד על תפקיד פרקליט המדינה

אחרי שבשבוע שעבר נחקרה בעיריית ראש העין בתיק עבירות הבניה, התובעת הראשית בתיקי נתניהו החליטה שלא להתמודד על תפקיד פרקליט המדינה | מקורביה טוענים, כך על פי דיווח ב'חדשות 12', כי היא אינה חוששת וההחלטה מגיעה בעקבות רצונה להמשיך בתפקיד התובעת בתיקי ראש הממשלה

דיווח: התובעת בתיקי נתניהו לא תתמודד על תפקיד פרקליט המדינה
נתניהו ופרקליטיו בבית המשפט צילום: יונתן זינדל / פלאש 90

המשנה לפרקליט המדינה ומי שמשמשת כתובעת הראשית בתיקי נתניהו, החליטה לוותר ולא תתמודד על תפקיד פרקליט המדינה, כך מדווח הבוקר גיא פלג ב'חדשות 12'.

נזכיר, כי בשבוע שעבר פורסם שהתובעת - בן ארי נחקרה בעיריית ראש העין בעקבות תיק עבירות הבניה בביתה שבעיר. על פי הדיווח ב'חדשות 12', בסביבתה של בן ארי מכחישים את הקשר בין האירועים וטוענים כי היא "אינה חוששת מדבר".

על פי מקורביה הסיבה להחלטה שלא להתמודד על התפקיד היא "המחויבות לתיקי נתניהו".

היום נסגרת רשימת המתמודדים לתפקיד ובן ארי כאמור, לא תיכלל בה. כזכור, היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט פנה בשבוע שכבר במכתב לראש הממשלה נתניהו בבקשה להפסיק את העיכוב המתמשך במינויי בכירים בשירות המדינה ומערכת אכיפת החוק, בטענה כי הדבר עלול להוביל לבעיות משפטיות.

יממה קודם לכן שיגר מנדלבליט את הסדר ניגוד העניינים של ראש הממשלה בו הוא קבע כי נתניהו לא יוכל עסוק במינויים במערכת אכיפת החוק.

בעקבות חוות הדעת של היועמ"ש, יו"ר כחול לבן בני גנץ הנחה את שר המשפטים אבי ניסנקורן להאיץ את הליך מינוי פרקליט המדינה במסגרת ועדת האיתור ולהביא אותו בהקדם לאישור הממשלה. גנץ קרא גם לשר לביטחון פנים אמיר אוחנה למנות בהקדם מפכ״ל למשטרה ולקדם את כל המינויים התקועים הבכירים בשירות המדינה.

"המדינה זקוקה כעת ליציבות ולתפקוד מלא. אסור לעכב מינויים באופן שיפגע במתן המענה לאזרחי ישראל", אמר גנץ

ליאת בן ארי משפטו של בנימין נתניהו אביחי מנדלבליט פרקליט המדינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד