כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
נגיף בצמרת

נכנס לבידוד: השר אופיר אקוניס נדבק בנגיף הקורונה

בעוד הירידה במספר החולים בנגיף הקורונה נמשכת, במקביל להתקדמות פיתוח החיסון, דווח הבוקר כי השר לשיתוף פעולה אזורי נדבק בנגיף ונכנס לבידוד ביתי, מקורביו מסרו: כי הוא חש בטוב וימשיך לנהל את ענייני משרדו מביתו

נכנס לבידוד: השר אופיר אקוניס נדבק בנגיף הקורונה
השר אקוניס עם עמיתו היווני בשגרת קורונה צילום: דוברות לשכת השר

לאחר שנבדק אתמול (ראשון) בערב, הבוקר קיבל השר לשיתוף פעולה אזורי אופיר אקוניס (ליכוד) הודעה כי תוצאות הבדיקה שלו יצאו חיוביות והוא נושא בגופו את הנגיף. השר נכנס לבידוד ביתי, ומקורביו מסרו כי הוא חש בטוב, וכי הוא ימשיך לנהל את ענייני משרדו מביתו.

אקוניס הוא לא הבכיר היחיד אותו תפס הנגיף, כבר בגל הראשון נדבקו שר הבריאות דאז חבר הכנסת יעקב ליצמן ורעייתו בנגיף, כזכור הכניס אז ליצמן לבידוד את ראש הממשלה נתניהו וראש המוסד יוסי כהן, שרת העלייה והקליטה פנינה תמנו שטה תועדה במחיצת חברי כנסת רבים מכחול לבן מיד לפני שנחשפה כחולה מאומתת, והכניסה אותם לבידוד. וזה עוד לפני שהזכרנו את סאגת השרה גילה גמליאל שהפרה את ההנחיות בהיותה חולה מאומתת ביום כיפור האחרון בשיא הסגר של הגל השני.

בתוך כך התפרסמו הבוקר נתוני משרד הבריאות כאשר מהנתונים עולה כי רק 522 נדבקים חדשים אובחנו אמש מתוך 22,027 בדיקות שבוצעו לחשודים כחולי קורונה, ונמשכת הירידה בבדיקות החיוביות כאשר 2.4 בלבד מסך הבדיקות הכולל יצאו חיוביות.

בנוסף תהליך הבדיקות לחיסון הישראלי ממשיך וצובר תאוצה, לאחר שבשבוע שעבר החל שלב הניסוי בבני אדם של החיסון הישראלי, פרי מחקר המכון הביולוגי, נגד נגיף הקורונה, אתמול חוסנו בהדסה עין כרם ארבע נשים אשר נבחרו להשתתף בשלב הניסוי הקליני. 

אופיר כץ קורונה בידוד ביתי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד