כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
לא משאיר קצוות

לחזק עסקים קטנים: נתניהו הסתפר בגבעתיים

לאחר שצינן את ההתלהבות מהתקדמות לשלב השלישי בהקלות ביום שלישי הקרוב, ביקר ראש הממשלה נתניהו במספרה בגבעתיים וקרא לציבור: "בואו ביחד נשמור על הכללים ונלך לחזק את העסקים הקטנים"

לחזק עסקים קטנים: נתניהו הסתפר בגבעתיים
נתניהו אצל הספר צילום: מתוך הפייסבוק של רה"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע היום (שני) לגבעתיים ונכנס למספרה מקומית להסתפר, לאחר שסיים לסדר את שערותיו, העלה נתניהו לחשבון הטוויטר שלו תיעוד מהמספרה וכתב, "בואו ביחד נשמור על הכללים ונלך לחזק את העסקים הקטנים! היום אצל הספר מירון מזרחי בגבעתיים. כי אחרי הכל, בקורונה אסור להשאיר קצוות לא מטופלים..."

דברים אלו של נתניהו על חיזוק העסקים הקטנים, מגיעים לאחר שצינן את ההתלהבות מהתקדמות לשלב השלישי בהקלות. "יצאנו מהשלב הראשון אל השלב השני, התחלואה מתחילה לעלות לכן אנחנו נחליט מחר או מחרתיים לגבי השלב השלישי ואם לא יהיה שיפור במדדים אנחנו לא ניכנס לשלב השלישי, אנחנו נעשה ביחד את הצעדים שיבטיחו שהתחלואה לא תעלה".

נתניהו הוסיף וצייץ בנושא: "למען הסדר הטוב אני נוהג להסתפר במשך שנים אצל ספר ירושלמי שאני מאוד מעריך ובגלל אילוצי אבטחה אין באפשרותי להצטלם אצלו במספרה".

מוקדם יותר היום, ביקר ראש הממשלה בנימין נתניהו במעבדת הקורונה החדשה בנתב"ג, יחד עם שרת התחבורה מירי רגב ושר הבריאות יולי אדלשטיין. בביקור אמר נתניהו, "אני פה עם שר הבריאות ושרת התחבורה בביקור בשדה התעופה בן גוריון. אנחנו כאן עם מערך בדיקות חדיש, עם מעבדה חדישה שנמצאת בשדה, על מנת לאפשר בדיקות מהירות של יוצאים ונכנסים. הדבר הזה יכול לעזור לנו לחזור לשגרת תעופה טובה יותר, מהירה יותר ויעילה יותר".

עוד הוסיף נתניהו בביקור: "אני בהחלט מתרשם מהמאמץ הגדול שנעשה פה, ותעשו עוד יותר ועוד יותר. יותר יעיל, יותר מהר, יותר בטוח - כי אנחנו רוצים לאפשר לחבר בחזרה את ישראל לעולם. מצבנו הכללי לעומת העולם הוא טוב, אנחנו רוצים שיהיה טוב יותר, ואנחנו יודעים שאנחנו צריכים להקפיד על כל הכללים, ואני רואה שאתם עושים את זה כאן, וגם אני אעשה את זה - ככה, לחבוש מסכות תמיד".

נתניהו הוסיף ותקף את אלו שלא נשמעים להנחיות, "אמר שר הבריאות דבר נכון, אף אחד לא רוצה להיות פראייר, אף אחד לא רוצה להיות קורבן של המיעוט שמפר וגורם לסבל ולכליאה של היתר. לכן אני מבקש מכולכם, גם תקפידו על המסכות וגם תדרשו מאחרים. תדרשו מאחרים. אני פה, לא כראש ממשלה - כאזרח, עכשיו ראיתי כאן מישהו, אחד האנשים, אנשים טובים, אבל המסכה הייתה קצת מתחת לאף, אמרתי לו 'תעלה אותה על האף'. תקפידו על המסכות אצלכם. תתייחסו, אין ברירה אלא להגיד זאת, לכל אדם כאילו הוא נושא אפשרי של הנגיף, ואם שניכם תהיו עם מסכות - אין מגפה, אין קורונה. זה עד כדי כך פשוט".

מספרה ראש הממשלה בנימין נתניהו קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד