א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
"משהו מאוד מזויף קורה"

המיליארדר מאשים: נבדקתי פעמיים וקבלתי תוצאות שונות

המיליארדר אילון מאסק תוקף: "נבדקתי פעמיים ויצאתי חיובי ושלילי פעמיים ביום אחד". לדבריו: "משהו מאוד מזויף קורה" | בעבר היה ממכחישי הקורונה המפורסמים אך לאחרונה היה נראה כי הוא נרתם למאבק העולמי בנגיף

המיליארדר מאשים: נבדקתי פעמיים וקבלתי תוצאות שונות
המיליארדר אילון מאסק צילום: מתוך הטוויטר

אילון  מאסק מיליארדר יזם ומייסד החברות פייפאל בורינג קומפני, טסלה, ספייס אקס ניוראלינק וסולאר ועוד, טוען כי הוא נבדק פעמיים באותו יום ובאותו מכשיר, וכל פעם היתה תוצאה אחרת "משהו מזויף קורה".

הבוס של חברת טסלה, שתיאר בעבר את צעדי הסגר כ"פשיסטיים", צייץ בטוויטר כי יש לו תוצאות בדיקות סותרות באותו יום. "משהו מאוד מזויף קורה. נבדקתי היום לקורונה ארבע פעמים. שתי בדיקות חזרו שליליות, שתיים חזרו חיוביות. אותה מכונה, אותה בדיקה, אותה אחות.

המיליארדר אילון מאסק//מתוך הטוויר

"אם זה קורה לי, זה קורה לאחרים. אני מקבל בדיקות ממעבדות נפרדות, התוצאות יימשכו כ- 24 שעות", כתב מאסק. בחודש מרץ, הוא כתב ציוץ ובו ביטל את החששות הגוברים מפני התפרצות נגיף הקורונה וכינה את הנגיף כ"מטומטם" כאשר באותו זמן המקרים המשיכו לעלות ברחבי ארה"ב.

לאחר מכן הוא אמר באופן שגוי ל-39 מיליון העוקבים שלו שילדים 'חסינים במהותם' מפני הנגיף ואמר כי הסגר הארצי הוא כ'מעצר בית בפועל'. לאחר מכן נראה כי מאסק עבר שינוי בדעותיו, כאשר העביר למעלה מ-1,000 מאווררים לבית חולים בקליפורניה ונשבע לפתוח מחדש את המפעל של טסלה בניו יורק בהקדם האפשרי בכדי לסייע בהפצה של מאווררים.

קורונה חיסון לקורונה אלון מאסק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד