כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
"מפלגת שמאל"

הח"כית המודחת תקפה; ב'יש עתיד' השיבו "לא היה לה אידיאולוגיה"

עד לפני כשנתיים הייתה עליזה לביא ח"כית מן המניין בסיעת יש עתיד | בבחירות שהתקיימו באותו הזמן היא גילתה להפתעתה כי הודחה לסוף הרשימה | בימים אלו החליטה 'לפתוח את הפה' על ה'עוולה' שנעשתה לה, וביש עתיד השיבו לה במתקפה 

הח"כית המודחת תקפה; ב'יש עתיד' השיבו "לא היה לה אידיאולוגיה"
יש עתיד צילום: פלאש90

חברת הכנסת לשעבר עליזה לביא תקפה בסוף השבוע את מפלגת 'יש עתיד' ששימשה לה לבית פוליטי עד לפני כשנתיים, אז יצאו לבחירות והיא הודחה מהרשימה לכנסת, לטענתה המפלגה הפכה למפלגת שמאל, ב'יש עתיד' השיבו לה במתקפה אישית.

בראיון לערוץ 7 סיפרה חברת הכנסת לשעבר עליזה לביא, "אני כבר לא ביש עתיד. ביום אחד נקראתי לבוא והודיעו לי שהוזזתי לסוף הרשימה. לא נעים בכלל ולא צפיתי את המהלך הזה, למרות שהוא היה ברור מהמקום שהמפלגה הלכה אליה. מפלגת יש עתיד השתנתה. באנו מתוך תקווה להצמיח שיח חדש דתיים-חילונים, מרכז פריפריה, ימין-שמאל".

לדבריה, "הפרופיל של האנשים במפלגה השתנה. הנושאים שנמצאים על השיח השתנו. אתה רואה חברים שלי שלא נמצאים שם כמו הרב שי פירון, פנינה תמנו שטה ותהלה פרידמן. אנשים שבאו עם קו. אני באתי ליש עתיד אחרי שהוזמנתי על ידי לפיד. באתי כי אני עליזה לביא והוצאתי אל מחוץ למפלגה כי אני עליזה לביא".

לביא טוענת עוד בראיון כי לדעתה, מפלגת יש עתיד שינתה את כיוון באופי המפלגה, ולטענתה, "אני לא חושבת שאפשר היום להגיד על מפלגת יש עתיד שהיא מפלגת ימין-מרכז והיא רחוקה משם הרבה יותר. מפלגת יש עתיד היא מפלגת שמאל".

הח"כית לשעבר הוסיפה, "אני תמכתי בממשלת אחדות וזה אחד הדברים שהרימו עליי את כעסו של לפיד. חשבתי שלא היה נכון לצאת לבחירות רביעיות, בטח לא במציאות שהייתה. עוד לא מאוחר לבוא, נוכח הקורונה ולשתף פעולה. הלוואי שזה יקרה. אפשר להפשיר את הקיפאון שתקף את הכנסת. יש חוקים שלא מתקדמים, אין פיקוח על עבודת הממשלה, אין ועדת שרים לענייני חקיקה", אמרה.

ביש עתיד הגיבו לדבירה של לביא במתקפה אישית, ומסרו: "כל עוד עליזה לביא קיבלה ג׳ובים בכנסת ובהר הרצל היא כמובן לא חשבה ככה. רק כשלא התקבלה בקשתה לקדנציה נוספת מטעמנו במרכז הרצל פתאום גילתה שיש לה אידיאולוגיה. אין לה ומעולם לא היתה. היא פשוט מחפשת בית פוליטי חדש שייתן לה ג׳וב. אין גבול לאופורטוניזם".

עליזה לביא יש עתיד שי פירון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד