י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024

איך לטפל בטרמיטים ברהיטים? עם סטופ טרמיט

טרמיטים הם היצורים הכי נוראיים בעולם, שעשויים לעשות נזק לרהיטים היקרים שלנו. כאשר מדובר בכמות נכבדת, הרהיטים עשויים "להיכחד" בתוך מספר שבועות. הטרמיטים הם חלקים ממשפחת התיקנאים, ובאים בקבוצות גדולות, בעיקר בקיץ. אז איך מטפלים בטרמיטים? האם זה אפשרי לבד? או שנזדקק למדביר?

איך לטפל בטרמיטים ברהיטים? עם סטופ טרמיט
טרמיטים צילום: פיקסביי

האם יש לי טרמיטים בבית – דרכים לזיהוי התופעה

טרמיטים הם תופעה קשה, במיוחד בישראל. הרבה מאוד אנשים סובלים מטרמיטים, הטרמיט אוהב עץ, ונמשך בעיקר לרהיטים ישנים שמעלים אבק. זיהוי ראשוני יכול להציל אתכם מנזקים חמורים לריהוט, במטרה להקדים תרופה למכה הנה כמה דרכים שיעזרו לכם לבדוק האם יש לכם טרמיטים בבית:

  1. חול בלתי מוסבר – הדרך הראשונה והיעילה, היא לוודא שאין כמויות חול קטנים במקומות הבית השונים. במקרים שבהם הטרמיטים שוכנים בבית, אתם תראו שקי חול קטנים פזורים בחללי הבית – ליד כניסת הדלת, ליד המשקופים, ובפינות החדר השונות.

  2. כנפיים נמצאים בחלל הבית – לטרמיט הממוצע יש כנפיים שדי שקופים וקשים לאיתור. במקרים שהטרמיטים אכן שוכנים בחלקי הבית, תוכלו למצוא את הסימן האולטימטיבי: כנפיים שקופות מפוזרות בפינות הבית.

ישנם עשרות סימנים שמעידים על הצטברותם של הטרמיטים בחלקי הבית, אלה הם שני הסימנים האולטימטיביים ביותר. מצאתם אחד מהסימנים? ייתכן שאתם חשופים לפגיעה של רכוש מצד הטרמיט.

האם אפשר לטפל בטרמיטים לבד?

האם אפשרי לטפל לבד בטרמיטים? התשובה היא כן. טרמיטים ברהיטים היא תופעה גלובאלית, ותושבי ישראל סובלים ממנה הרבה פעמים במהלך הקיץ ובתקופות המעבר. אז מה ניתן לעשות? הטיפול הראשוני, היא לזהות היכן נמצא הקן הראשי, ולוודא שלא מסתתרים עוד קנים בחדרי הבית. למעשה, מאוד קשה לזהות את ההתנחלות שלהם בבית, ולעיתים זה דורש שבירת קירות ורצפות. הדרך היעילה ביותר, היא לקדוח חורים ולהחדיר את חומר ההדברה אל החול שמתחת לריצוף. יש להשתמש בחומרים שידידותיים לסביבה ולא פוגעים בבני האדם, כך עושים המדבירים הישראלים. זו השיטה הטובה והיעילה ביותר להיפטר מהטרמיטים בבית שלכם או במשרד. אם השיטה לא עובדת, בדקו שיטות נוספות כמו: הדברה בחום וקור, הדברה עם חומצה בורית, ועוד.

האם כדאי להזמין מדביר מקצועי

אז האם כדאי להזמין מדביר מקצועי? ובכן, כן-ולא. במקרים שבהם הטיפול הראשוני שלנו הצליח, לא נצטרך את שירותיו של המדביר. במקרים אחרים שהמשימה לא צלחה, הדרך היעילה ביותר להיפטר מהם היא להזמין מדביר מקצועי להשמדת הטרמיטים. לעיתים, לאנשים שהם מנהלים עסק, ההתעסקות הזאת ממש מזיקה ושואבת כמויות של זמן, ולפיכך בשביל כמה אלפי שקלים עדיף להזמין בעל מקצוע. לכאלה שמעוניינים להתעסק בזה, יש בידיכם שני אופציות – הדברה עצמית, או הדברה מקצועית ע"י מדביר מוסמך.

צריכים מדביר טרמיטים? פנו עוד היום למומחה של סטופ טרמיט: https://www.termites.co.il


רהיטים ג'וקים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד