ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
סמוך לבירת מרוקו

האדמו"ר הרב פינטו חיזק: רק האמונה מחזיקה אותנו

צפו • בעקבות הגבלות מגיפת הקורונה, האדמו"ר הרב פינטו קיים במרוקו מעמד מצומצם לזכר תלמידו האהוב רבי דוד לוי זצ"ל שנקטף בדמי ימיו בתאונה קטלנית לפני שנה • "ירא שמים עצום"

 האדמו"ר הרב פינטו חיזק: רק האמונה מחזיקה אותנו
הרב פינטו צילום: באדיבות המצלם

במלאות שנה לפטירתו הטראגית של רבי דוד לוי זצ"ל, מרבני 'שובה ישראל', אמש, כינס האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו שליט"א, מורו ורבו של הנפטר, מספר מצומצם של קרובים ותלמידים, וערך מעמד לזכרו של תלמידו האהוב, שהלך לעולמו בתאונת דרכים קשה, בעת שפקד את קברי הצדיקים בעיר קזבלנקה שבמרוקו.

האירוע התקיים בסמוך לעיר רבאט - בירת מרוקו, בביתו של איש עסקים מקומי המוקיר את האדמו"ר הרב פינטו ואת ישיבת 'שובה ישראל'. בעקבות מגיפת הקורונה, החליט האדמו"ר הרב פינטו לקיים את המעמד באופן מצומצם, תוך שמירה על ההנחיות המקומיות.

באירוע, שכאמור הוקדש לזכרו ולעילוי נשמתו של רבי דוד לוי זצ"ל, הפליא האדמו"ר הרב פינטו בשבחים על תלמידו האהוב שנקטף בדמי חייו בסערה, באופן טראגי וקשה, לפני 12 חודשים.

"רבי דוד היה הארי שבחבורה", אמר הרב פינטו על המנוח זצ"ל, "הוא היה בן עליה של הקהילה, תלמיד חכם עצום, ירא שמיים עצום, בעל מידות נעלות. אדם שנלחם על הבית מדרש, גידל דור של בעלי תשובה, דאג לעניים בבית התמחוי. אור גדול, קדוש ישראל".

האדמו"ר הרב פינטו חיזק את תלמידיו ואמר כי הדרך היחידה לשרוד את הצרות - היא דרך האמונה בקדוש ברוך הוא. בפרט בתקופה מורכבת זו שכל העולם השתנה לחלוטין.

הרב יאשיהו פינטו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!