כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
שימוע בסנאט

מנכ"ל טוויטר: טראמפ יאבד את הפריבילגיה כשיעזוב

ג'ק דורסי, מנכ"ל טוויטר, מזהיר כי נשיא ארה"ב היוצא, דונלד טראמפ יאבד את הפריבילגיה כשיעזוב את הבית הלבן. הרשת סימנה 300,000 ציוצים במטרה להילחם בדיסאינפורמציה בימים שסביב הבחירות לנשיאות ארה"ב

מנכ"ל טוויטר: טראמפ יאבד את הפריבילגיה כשיעזוב
דונלד טראמפ צילום: דוברות הבית הלבן

הציוצים של נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ כבר לא יהיו מוגנים לאחר שיעזוב את תפקידו, כך אומר מנכ"ל טוויטר, ג'ק דורסי, שהודיע כי אולי הוא יושעה מהפלטפורמה בינואר הקרוב לאחר השבעתו של ג'ו ביידן כנשיא ה-46.

"יש לנו מדיניות בנושא אינטרס ציבורי, ואצל מנהיגים עולמיים אנו מחריגים ציוץ שמפר את תנאי השירות שלנו, ואנו משאירים זאת", אמר דורסי בהסבר על מדיניות שונה בין משתמשים רגילים לבין נשיא.

"לכן, אם חשבון אינו שייך למנהיג עולמי יותר, המדיניות המסוימת ההיא נעלמת", אמר בעת שימוע בסנאט בנושא שקיפות ברשתות החברתיות.

דורסי הסביר במהלך שאלה של הסנאטור הדמוקרטי, מזי הירונו, כי הציוצים של מנהיגי העולם נותרים, גם אם הם מפרים את תנאי השירות של טוויטר, אך יכולות השיתוף מוגבלת.

בניגוד לטוויטר, מארק צוקרברג, הבעלים של פייסבוק, אמר כי אין חריגים אצלו לגבי מנהיגי העולם או פוליטיקאים אחרים או שאר משתמשים.

מנכ"ל טוויטר אמר כי הרשת סימנה 300,000 ציוצים במטרה להילחם בדיסאינפורמציה בימים שסביב הבחירות לנשיאות ארה"ב.

מנכ"ל פייסבוק מארק צוקרברג וג'ק דורסי של טוויטר התמודדו עם התקפות מילוליות מצדם של מחוקקים, כאשר הדמוקרטים התמקדו בנושא מידע שגוי, והרפובליקנים על השתקת כמה מהקולות הגדולים ביותר שלהם כולל הנשיא טראמפ.

דונלד טראמפ טוויטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד