י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"הוא חסיד אומות העולם"

ניו יורק; הפוליטיקאי ידיד החרדים הכריז: מתמודד על ראשות העיר

מבחירות לבחירות: אריק אדאמס, נשיא רובע ברוקלין, הכריז על התמודדותו על ראשות העיר ביוני 2021 והחרדים שמחים מאוד על כך ומתכוונים לפעול בכל כוחם למען היבחרו. מכריו מתארים אותו כחסיד אומות העולם ואפילו כ"מלאך" | בעבר אף היה קורבן לאלימות המשטרה ללא כל סיבה

ניו יורק; הפוליטיקאי ידיד החרדים הכריז: מתמודד על ראשות העיר
אריק אדאמס עם הקהילות החרדיות בניו יורק צילום: באדיבות המצלם

ידיד החרדים ואהוב על האוכלוסיות מתמודד לתפקיד ראש העיר. נשיא רובע ברוקלין, אריק אדאמס, הודיע ​​כי יתמודד על ראשות העיר ניו יורק בבחירות 2021.

אדאמס, שנכנס לפוליטיקה לאחר קריירה של כשני עשורים כבכיר במשטרה, הודיע ​​על מועמדותו אתמול (רביעי).

נשיא הרובע בן ה-60 אמר כי "בין אם זו המגיפה או האלימות ברחובות שלנו, אנחנו לא מרגישים בטוחים, ולעתים קרובות מדי הרשויות מחמירות את המצב עם חוסר יעילות שמובילה לחוסר שוויון". אדאמס תיאר גם את היותו קורבן מאכזריות משטרתית בצעירותו, מה שהביא אותו להצטרפות למשטרה במטרה להילחם למען רפורמות מבפנים.

אריק שמכהן כנשיא רובע ברוקלין מטעם המפלגה הדמוקרטית מאז 2013, הפך למועמד בולט לקראת הבחירות ביוני 2021, כשהוא מקבל תמיכה בלתי מסויגת מהציבור החרדי בניו יורק.

הוא שירת במשך 22 שנים במשטרת ניו יורק וסייע בגיוס 100 אפרו אמריקנים שיהיו אנשי קשר של האוכלוסיה האפרו האמריקנית והמשטרה כדי למנוע מקרי אלימות בין המשטרה לאזרחים.

אריק אדאמס הוא תומך נלהב של הקהילה היהודית בניו יורק, הוא מגיע באופן קבוע לאירועים לשיפור היחסים בין הקהילות החרדיות, והעניק כספים לארגוני הקהילה הנדרשים, ארגון הצלה, ארגון השומרים, ארגון מתעסקים, וארגוני חסד שונים. לאחרונה הוא הצליח לגייס כספים לשם רכישת שני אמבולנסים חדשים המשרתים את ארגון 'הצלה' בוויליאמסבורג.

אם אדאמס ייבחר, ​​הוא יהיה ראש העיר האפרו אמריקני השני בעיר. מועמדים אחרים שהודיעו כי הם מתמודדים לראשות העיר כדי להחליף את ראש העיר המכהן, ביל דה בלאזיו, שלא יוכל להתמודד שוב לאחר שכבר כיהן שתי קדנציות, הם סקוט סטרינגר, עורך דין לזכויות האזרח, בכירה לשעבר בערוץ MSNBC מאיה ווילי, נציבת התברואה לשעבר, קתרין גרסיה, ושר השיכון האמריקני לשעבר שון דונובן.

חיים ליבוביץ מעסקני ניו יורק, אומר ל'בחדרי חרדים' כי אדאמס מתואר בקרב החרדים כ"חסיד אומות העולם" ובשל כך תהיה לו תמיכה עוצמתית מצידם, "האיש הזה הוא ממש מלאך, הוא במשך שנים עוזר לכל דבר שהציבור החרדי צריך, מארגוני חסד, ועד סיוע מול פוליטיקאים בכירים בממשל, יש כאן קונצנזוס אדיר למענו, חצרות החסידים כולן תומכות בו, סאטמר ובאבוב וויז'ניץ ובעלזא, ספינקא, פאפא ומונקאטש, וסליחה אם שכחתי מישהו".

כאמור, המועמד לראשות העיר, אריק אדאמס רגיש מאד לאוכלוסייה החרדית, בהיותו בן לאוכלסיה מוחלשת, כאשר בעצמו התמודד עם אלימות משטרתית קשה מאוד לפני 40 שנה, כאשר שוטרים היכו אותו ללא סיבה, אך ורק בגלל שהיה שחור. הוא תומך נלהב בארגון השומרים של ניו יורק, תמיד מגיע לכל אירוע נגד אנטישמיות ונלחם מאד למען תקציבים לצרכי הציבור החרדי.

ראש עיריית ניו יורק חרדים ניו יורק אריק אדאמס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד