י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
שבועיים אחרי הבחירות

טראמפ לא מוותר: "ניצחתי בבחירות, הונאת מצביעים בכל רחבי המדינה"

16 ימים מאז תום הבחירות לנשיאות והכרעתן, הנשיא המכהן שהפסיד לג'ו ביידן, עדיין מסרב להודות בהפסדו וממשיך לטעון כי ניצח וכי הבחירות זויפו באמצעות הונאות

טראמפ לא מוותר: "ניצחתי בבחירות, הונאת מצביעים בכל רחבי המדינה"
הנשיא דונלד טראמפ צילום: דוברות הבית הלבן

גם בחלוף יותר משבועיים מיום הבחירות לנשיאות ארצות הברית, הנשיא המכהן דונלד טראמפ ממשיך לטעון כי "ניצח" בבחירות לנשיאות וחוזר על טענותיו כי היו הונאות מצביעים בכל רחבי המעצמה.

"אני זכיתי בבחירות, הונאת מצביעים בכל רחבי המדינה" כתב טראמפ בציוץ מעל כתבה של ה'ניו יורק טיימס' יחד עם מפה של ארצות הברית. באותה כתבה ב'טיימס' פורסם כי דונלד טראמפ השיג בבחירות הללו 10.1 מיליון קולות יותר ממה שקיבל בבחירות 2016, כולל באזורים עם רוב של מצביעים היספאניים.

לעומתו, הנשיא הנבחר ג'ו ביידן קיבל 12.6 מיליון קולות יותר ממה שקיבלה הילרי קלינטון לפני ארבע שנים. הוא הצליח היטב במחוזות עירוניים ופרברים, במיוחד בקרב מצביעים לבנים, כולל באזורים רפובליקניים.

בהמשך לציוצים שלו, טען טראמפ שמדובר בבחירות מזויפות. "אלה היו בחירות מזויפות, לא ניתנה לרפובליקנים האפשרות לצפות בספירת הקולות, מכונת הצבעה עם "תקלות" בכל מקום", אמר. "הם אפילו לא אפשרו למשקיפים הרפובליקנים להיכנס לבניין, עלבון נורא לחוקה שלנו". כתב טראמפ.

טראמפ גם פרק את כעסו נגד הספירה החוזרת בג'ורג'יה, מדינה רפובליקנית מסורתית, שם הפסיד טראמפ לביידן במירוץ צמוד. "ספירת ג'ורג'יה היא בדיחה, נמצאו אלפי קולות מרמה", הוא אמר.

"הם לא נתנו לרפובליקנים לצפות בחדרי הספירה" כתב טראמפ בציוץ אחר. רוב הציוצים שלו סומנו כ"לא נכונים" על ידי ענקית המדיה החברתית טוויטר.

בציוץ אחר טען טראמפ כי במדינת דטרויט, "יש הרבה יותר הצבעות מאשר אנשים, לא ניתן לעשות דבר כדי לטפל בהונאה הענקית הזו, אני מנצח את מישיגן".

הבחירות לנשיאות ארצות הברית בחירות לנשיאות ארה"ב 2020 דונלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד