י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"לא בכיס של אף אחד"

חילוקי דעות בצמרת יהדות התורה; האם נמצאה האלטרנטיבה לנתניהו?

יחסי חרדים - נתניהו עלו על שרטון בתקופת הקורונה, החל מקבלת ההחלטות בכל הנוגע לאכיפה בשטח ועד הוראות הקבינט המשליכים על אורח החיים היהודי במדינה וכתבי האישום שברקע | בעוד השר ליצמן מציב אלטרנטיבה בדמותו של יו"ר ימינה בנט, גפני ופרוש מתנגדים בכל תוקף

חילוקי דעות בצמרת יהדות התורה; האם נמצאה האלטרנטיבה לנתניהו?
גפני ליצמן פרוש צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

החיפושים אחר האלטרנטיבה לנתניהו מביא גם למחלוקת בתוך סיעת יהדות התורה, בעוד השר יעקב ליצמן לא שלל שיתוף פעולה עם נפתלי בנט שמזנק בסקרים, חבר הכנסת גפני וסגן השר פרוש מתריעים מאפשרות כזו.

כזכור, כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', בישיבת הסיעה לפני כמה שבועות דנו בנושא, אז טען גפני כי, "אי אפשר להגיד שאין אלטרנטיבה כי יש", ליצמן טען אז כי "יש את בנט עם 27 מנדטים...".

כבר אז מי שהוביל קו נגד חיפוש שותפים אחרים הוא סגן השר פרוש, שהתריע: "אי אפשר לדעת מה יהיה עם בנט", שכמה שבועות קודם לכן הוא אמר: "אוי ואבוי יהיה אם נפרק את הממשלה הזו, אוי ואבוי יהיה אם ביבי צריך לחשוב אולי הוא יקים קואליציה עם יאיר לפיד ויקח את ליברמן, העיקר שיהיה ראש ממשלה, וזה יכול להיות".

הבוקר (חמישי) התייחס חבר הכנסת גפני לנושא, בראיון ל'גלצ' הוא אמר מחד, "אני אומר לראש הממשלה ‎שאנחנו לא בכיס שלו", ומאידך הוא הודה כי "אין כרגע חלופה והוא מנצל את זה"‏.

על בנט אמר חבר הכנסת גפני; "בנט בחור טוב, אבל הוא לא אלטרנטיבה. אין לו סיכוי ואנחנו לא הולכים איתו, אז אני פטור מלחשוב האם הוא מתאים להיות ראש ממשלה".

יעקב ליצמן מאיר פרוש משה גפני ביבי נתניהו נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד