י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
אלימות נגד רופאים

"לא היה מרוצה": הגיע לביה"ח בילינסון עם בקבוקי בנזין ומצית

מטופל שלטענתו "לא היה מרוצה מהטיפול" שקיבל בבית החולים, נעצר בבית החולים כשבידיו בקבוקים מלאי בנזין. משלא מצא את שני הרופאים אותם חיפש, תקף רופא שלישי והשאיר את הבקבוקים 'במתנה'. "היה לו מצית. בנס לא אירע אסון" 

"לא היה מרוצה": הגיע לביה"ח בילינסון עם בקבוקי בנזין ומצית
בית החולים בילינסון צילום: ארכיון

שנתיים לאחר שאחות הוצתה למוות במרפאה, נמנע השבוע אסון דומה, חמור יותר, והפעם בבית החולים 'בלינסון'. האירוע אירע ביום שלישי השבוע, כאשר תושב פתח תקוה בן 35, הצליח לעבור את מערכי האבטחה בכניסה לבית החולים 'בלינסון' כשברשותו בקבוקים מלאים בבנזין אותם ביקש - לדבריו - "למסור לרופאים לאחר שלא היה מרוצה מהטיפול". הצעיר נעצר והוא נלקח לאבחון.

לפי הדיווח ב'ידיעות', האירוע החמור התרחש  על רקע אי שביעות רצונו של האיש מהטיפול שקיבל מרופאיו, כשרק בדרך נס הוא הסתיים ללא פגיעות בנפש. "מדובר במקרה שבדרך נס לא הסתיים באסון", אומר גורם במשטרה, "העצור מילא בקבוקים עם דלק, והגיע עמם לבית החולים 'בלינסון'. שם הוא חיפש שני רופאים ספציפיים, וכאשר לא מצא אותם, תקף רופא אחר. בחקירתו סיפר כי עשה את המעשים כדי שהרופאים יחיו בפחד". עוד הוסיף ואמר כי האסון היה במרחק נגיעה: "הייתה לו מצית".

המטופל הודה בכל המיוחס לו ואף סיפר כיצד ניגש לתחנת דלק על מנת למלא את הבקבוקים. כאשר הוא לא מצא את שני הרופאים אותם הוא חיפש, הוא תקף רופא שלישי כשאחז בתג שלו, דחף אותו, ואז הוציא את שני בקבוקי הבנזין על השולחן ומסר כי הוא מוסר אותם כ"מתנה לאותם רופאים".

שופטת המעצרים בפתח תקוה, אופיר כתבי-ריבלין מתחה ביקורת קשה על נהלי המעצר של המשטרה: "לא ברור מדוע העצור לא נלקח באופן מידי לבדיקה פסיכיאטרית ראשונית, ולא ברור מדוע הדבר לא נעשה? חמור אף שבעתיים, שלא נשלחה הודעה לסנגוריה הציבורית על מעצרו של האיש, כאשר ברור שהוא סובל מלקויות".

השופטת הורתה למשטרה לקחת את האיש לאבחון "באופן מידי", כדבריה, והמשך החזקתו במעצר בתנאי אשפוז. במקביל, חודדו נהלי האבטחה בבית החולים כשעדין לא ברור כיצד הצליח האיש להיכנס ובידיו הבקבוקים המסוכנים. 

בלינסון תקיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד