כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
הומור מוגזם?

בגלי צה"ל על נתניהו: "תעשה לי את היום, אולי תגמור בכלא"

מצביעי הימין מתקוממים על כך שהתחנה הצבאית שמושלמת מכיסם, עולבת ולועגת למנהיג הימין וראש הממשלה של כלל האזרחים - בנימין נתניהו. ח"כ שלמה קרעי במתקפת זעם נגד גל"צ: "שיר מזוויע... אין לי בעיה עם הומור בטעם חמוץ, אבל למה לעזאזל כל הגועל הזה על חשבוננו?"

בגלי צה"ל על נתניהו: "תעשה לי את היום, אולי תגמור בכלא"
אולפני גלי צה"ל צילום: סער יעקב, לע"מ

בתכנית הסאטירה השבועית של גלי צה"ל, 'סטטוס קוו', לועגים על כל נושא ואיש, אלא שנראה כי אמש (חמישי) נחצה גבול. במהלך התכנית הושר שיר מיוחד בגנותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו והליכוד, מה שהעלה את חמתו של חבר הכנסת שלמה קרעי שאותו הסאטירה בכלל לא הצחיקה, ההפך הוא הנכון.

השיר שעורר את זעמו של קרעי הושר כך: "זה לא אומר שתישאר לנצח ראש ממשלתנו היקר, המון תיקים שכבר עומדים בפתח מרמה ושוחד ות'שאר.
וגנץ הבטיח ועדה חוקרת לפרשת הצוללות, שזה יקרה כשחזירים יעופו אבל אני אופטימית למה לא".

עוד שרו בתכנית, "בוא תעשה לי את היום אולי תגמור בכלא. תדע עכשיו שאת הזמן אני סופרת עד לפסק דין חלוט בבית משפט. תיקח איתך את מיקי ואסנת". כשהכוונה לחברי הכנסת מיקי זוהר ואסנת מארק מהליכוד.

כל עוד מדובר בתחנה פרטית, אולי הכל לגיטימי, חוץ מהסתה לרצח ואלימות כמובן. אולם כשדברי לעג ומשאלות לב שכאלה נאמרים בתחנה הצבאית, אשר משולמת מכספי המדינה ואזרחיה יתכן והלגיטימיות הזו נעלמת. 

חבר הכנסת שלמה קרעי זעם על הסאטירה הרדודה וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "תוכנית הסאטירה 'סטטוס קוו' בשירה המזוויע... אין לי בעיה עם הומור בטעם חמוץ, אבל למה לעזאזל כל הגועל הזה על חשבוננו? להפריט מיד".

"שיר" זה מגיע לאחר שבוע סוער, בו הושווה נתניהו לצורר הנאצי אדולף היטלר, על ידי סדי בן שטרית, פעיל ארגון המחאה 'קריים מינסטר' והדגלים השחורים, שהגדיל לעשות והצהיר בראיונות לכלי התקשורת כי הוא אינו מתנצל על האמירה ועומד מאחורי דבריו. יצוין כי האיש הינו בן דודו של השר לביטחון פנים אמיר אוחנה, שגם נגדו הוא מתבטא במילים קשות וחריפות.

בתוך כך היום פורסם מכתב מיוחד מרבני הציונות הדתית בו הם מבקשים לחזק את ידיו של נתניהו, וכתבו 'אלוקים יבקש את הנרדף, וחזקו אותו במאבקו בנגיף הקורונה בכלל, ובפרט לאור ה'התקפות החולניות' נגדו.

גלי צה''ל סאטירה ראש הממשלה בנימין נתניהו שלמה קרעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד