כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
מתחילים מחדש

יהונתן ואסתר פולארד: "בקרוב מאד נגיע לארץ - לבית שלנו"

אחרי שהוסרו מעליו התנאים החוקיים המגבילים, ולאחר שהסיר את האזיק האלקטרוני מעל ידיו, כעת משפחת פולארד בוחנת את הצעדים למעבר חלק אל ארץ הקודש |בפוסט שפרסמה המשפחה הם מסכמים בצורה נרגשת את העבר הקשה והמייגע אל מול התקווה הגדולה, ואת הרצון להגיע כבר הביתה בצורה חלקה ובטוחה

יהונתן ואסתר פולארד: "בקרוב מאד נגיע לארץ - לבית שלנו"
עיר ציון צילום: pixabay

משפחת פולארד פרסמה אמש כי יונתן הסיר את האזיק האלקטרוני שהיה עליו במשך 5 שנים, והודיעה כי הם מתכננים להגיע לארץ בקרוב.

בפוסט שפרסמה המשפחה נאמר: "לפני 30 שנה, אשתי האהובה אסתר מצאה בפעם הראשונה את דרכה אלי, בכלא מריון, הכלא השמור ביותר בארה"ב, בו הייתי כלוא בצינוק 3 קומות מתחת לאדמה מאחורי 13 מנעולים ומפתחות".

"כנגד כל הסיכויים, אסתר הגיע אלי, חתכה את האזיקים מעל ליבי והחזירה את נשמתי לחיים. זו הייתה העת בה המאבק לחירותי החל לראשונה. היום, אסתר חתכה את האזיק האלקטרוני מזרועי (באישור הרשויות), ובכך החזירה לי את חירותי הכמעט מוחלטת".

"כצעד האחרון לחירות נותרה חזרתנו הביתה, לארץ ולעם שאנו אוהבים. בעז"ה בקרוב מאוד, אני ואסתר נרגשים מעומק ליבנו להודות לכל האנשים הנפלאים בישראל ובארה"ב שנלחמו למעננו לאורך השנים הארוכות בדרך אל החופש. אנו מבקשים להודות מקרב הלב על המכתבים ששלחתם ועל אלה שאתם שולחים לנו ובפרט על תפילותיכם לאורך כל השנים".

"לסיום, ובשל מצב הרפואי המורכב של אסתר, אנו מודים לחברינו ומשפחתנו על הבנת הצורך שלנו לעבור את תקופת השהות הנצרכת בארה"ב ככל שתידרש באופן שקט ורגוע ולעלות לארץ באופן שיבטיח את המשך טיפולה של אסתר באופן היעיל ביותר ותוך שמירה על פרופיל נמוך באופן שיאפשר לי להתמקד בטיפול באשתי האהובה ובבניית חיינו מחדש אחרי כל השנים שבהם לא זכינו לכך. אנו מבקשים להוסיף גם את תודתנו האינסופית לכל הרופאים המקומיים שפעלו להציל את חייה של אסתר בשעה שאין בידינו כל ביטוח רפואי ולא היה גורם אחר שניתן היה לפנות אליו לעזרה".

"הרופאים הנפלאים הללו הפכו למשפחה עבורנו ובעזרתם אנו יכולים להתכונן למעבר חלק ככל האפשר להמשך טיפול רפואי לאסתר ולי בישראל, תודה מיוחדת לרב אברהם לידר ז"ל שעבד ללא ליאות על מנת להפגיש אותנו עם הצוות הרפואי המדהים שלנו. אנחנו אוהבים אתכם מאוד ושולחים חיבוק גדול לכולכם. יהונתן ואסתר".

עו''ד ניצנה דרשן - לייטנר מי שטיפלה רבות במקרה של יונתן פולארד, פרסמה פוסט בחשבון הטוויטר שלה. "‏במשך תקופה ארוכה פעלתי ללא לאות ביחד עם אנשים טובים אחרים כדי להחזיר את פולארד הביתה, לישראל. היום הגיע היום. לאחר עבודה מאומצת של כל הנושאים במלאכה, ולאחר שפולארד ריצה 30 שנה בכלא ועוד 5 שנים בתנאים מגבילים, פולארד חופשי. ‏הגיע הזמן של פולארד לשקם את חייו הפרטיים בשלווה. זוהי סגירת מעגל חשובה למדינת ישראל, ויום מרגש עבור כולנו".

יונתן פולארד אסתר פולארד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד