י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
אין גבול לטירוף

אלשיך וצוותו קבעו: סביבת נתניהו פועלת כארגון פשע

לאחר הדיווחים על מעקב אחרי חוקרי נתניהו, צוות מיוחד בראשותו של המפכ"ל דאז רוני אלשיך, ערכו לנתניהו וצוותו 'תרגיל מתודי'. תוצאות התרגיל העלו כי ראש הממשלה וצוותו מתנהלים כארגון פשע

אלשיך וצוותו קבעו: סביבת נתניהו פועלת כארגון פשע
פלאש 90

לפני כשנתיים וחצי, לאחר טענת המפכ"ל דאז רוני אלשיך כי ראש הממשלה בנימין נתניהו וסביבתו הפעילו חוקרים פרטיים, שתפקידם היה לאסוף מידע מפליל על הצוות שחקר אותו, יזמו בכירים במשטרה בתגובה, עריכת 'תרגיל מתודי' לנתניהו וסביבתו הקרובה.

תוצאות הבדיקה שערכו בכירי המשטרה העלתה כי בהתנהלות סביבת ראש הממשלה קיים דפוס התנהגות של ארגון פשע, כך חשף אמש (שני) הכתב עמרי מניב ב'חדשות 13'.

על פי הדיווח, הצוות שכלל את חוקרי ראש הממשלה והמפכ"ל דאז רוני אלשיך, בחן שורה של פרמטרים שבדקו אם ראש הממשלה וצוותו עונים על ההגדרה של ארגון פשע. בין היתר, נבדק האם מתקיימת היררכיה פנימית שבה לכל אחד מצוותו של נתניהו יש תפקיד שקיבל מראש הארגון, במקרה זה, נתניהו. והאם רמת ה'תפקיד' שהוא מופקד עליו מרחיק את ראש הפירמידה מעבירות שמתבצעות, באם מתבצעות.

כמו כן בחן הצוות מה רמת המידור של האנשים בסביבתו של ראש הממשלה, כמו גם רמת ההירתמות שלהם לבקשות ולהוראות המגיעות מ'למעלה', במקביל לפרמטרים נוספים בדפוסי ההתנהגות של ארגוני הפשיעה השונים.

לאחר הבדיקה והתרגילים שערכו, קבע הצוות, כי אכן סביבתו של נתניהו מתנהלת בדפוס התנהגות של ארגון פשע.

עם זאת יודגש, כי קביעה זו נותרה תיאורטית בלבד, בעקבות כך שמדובר ב'תרגיל מתודי' בלבד, ולא בהתבסס על אירועים שהתרחשו ב'זמן אמת' בזמן הבדיקה.

מקורבי נתניהו מסרו ל'חדשות 13' בתגובה לחשיפה: "תתביישו, אין גבול לטירוף. כעת ברור איך לפי תפיסת העולם המעוותת של אלשיך וריטמן הם תפרו לראש הממשלה תיקים תוך שימוש בשיטות עברייניות, לרבות סחיטת עדי מדינה באיומים והשתקת חקירות".

ארגון פשע בנימין נתניהו רוני אלשיך רוני ריטמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד