י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
ניסה להימלט מהבלשים

אישום: חייל דקר צעיר שלא מסר לו כדור במשחק

חייל צה"ל בן 21 דקר את חברו ופצע אותו קשה רק בגלל שלא מסר לו את הכדור במהלך משחק כדורגל חובבני. לפני כשבועיים איתרו הבלשים את החשוד נוסע ברכב, ומשעצרו את הרכב הוא ניסה להימלט

אישום: חייל דקר צעיר שלא מסר לו כדור במשחק
שחקן כדורגל. אילוסטרציה צילום: unsplash

לבית המשפט המחוזי בחיפה הוגש כתב אישום נגד צעיר כבן 21 חייל צה"ל, לאחר שדקר את חברו ופצע אותו פצעים קשים. הסיבה: סירב למסור לו את הכדור במהלך משחק. ראשיתה של החקירה, עם קבלת ההודעה במשטרה מהמרכז הרפואי רמב"ם לפני כחודש, אודות צעיר בן 21 שהובא אליהם באורח פצוע בינוני עם פציעות כתוצאה מדקירות סכין.

עם קבלת ההודעה, הוזעקו שוטרי משטרת ישראל למרכז הרפואי, גבו עדויות וחקירה נפתחה. השוטרים איתרו את זירת האירוע מחוץ למגרש הכדורגל בעיר שפרעם והחלו להתחקות אחר מסלול בריחתו של הנאשם שהינו חייל בצה"ל.

לפני כשבועיים לפנות בוקר, איתרו הבלשים את הנאשם כאשר הוא נוסע יחד עם קרובי משפחתו ברכב סמוך למגרש הכדורגל בעיר שפרעם. הבלשים סימנו לרכב לעצור, כאשר לפתע יצא הנאשם מהרכב והחל להימלט בריצה מהירה. תגובה מיומנת ומהירה של הבלשים הביאה לאחר מרדף ארוך למעצרו של הנאשם.

הנאשם, בן 21 תושב שפרעם, הובא לתחנת המשטרה לחקירה ומעצרו הוארך על ידי בית המשפט בהתאם לבקשת המשטרה. החקירה העלתה, כי ביום האירוע במהלך משחק כדורגל חובבני בעיר התעורר ויכוח בין הנאשם לקורבן בנוגע לאופן מסירת הכדור. הנאשם כעס מאוד על הקורבן, הפסיק את השתתפותו והתיישב על הכיסאות מחוץ למגרש.

במהלך כל המשחק סימן הנאשם לעבר הקורבן תנועות מאיימות. בתום המשחק יצא הקורבן למגרש החנייה ושם הנאשם יחד עם אחר החלו להכות את הקורבן ולדקור אותו תוך שהם מצמידים אותו לרצפה ואז נמלטים מהמקום. הקורבן פונה לטיפול רפואי בהיותו פצוע במצב בינוני.

בתום חקירה מהירה הועבר חומר החקירה לפרקליטות מחוז חיפה, אשר בחנה את הראיות והגישה כנגד הנאשם כתב אישום חמור ובקשה למעצר עד לתום ההליכים בבית המשפט המחוזי בחיפה בגין עבירות של חבלה בכוונה מחמירה שלצידה עונש מאסר לתקופה של 20 שנים והחזקת סכין.

"משטרת ישראל רואה בחומרה את עבירות האלימות והבריונות ותפעל בנחישות תוך שימוש באמצעי חקירה מגוונים למעצרם ולהבאתם לדין של אותם עבריינים הפוגעים בביטחון התושבים ובשגרת החיים הנורמטיבי", נמסר מהמשטרה.

כתב אישום דקירות משחק כדור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד