י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בודד בצריח

גנץ ואשכנזי לא לבד: ראש הממשלה ממדר גם את הרמטכ"ל

בעוד הרוחות עדיין סוערות מכך שנתניהו לא שיתף את שרי הביטחון והחוץ בדבר נסיעתו לסעודיה לקידום הסכמי השלום והנורמליזציה, הערב נחשף כי על פי בכירים במערכת הביטחון, שני האישים הנ"ל לא לבד, וגם את הרמטכ"ל כוכבי, נתניהו ממדר בנושאים רגישים

גנץ ואשכנזי לא לבד: ראש הממשלה ממדר גם את הרמטכ"ל
כוכבי ונתניהו צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

את העובדה שראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו הוא טיפוס חשדן וחששן, יודע כל מי שעבד או עובד אותו, כמו גם את המציאות בה הוא מתנהל כשהוא לא שיתף את שותפיו שרי הביטחון והחוץ בני גנץ וגבי אשכנזי על דבר נסיעתו עם ראש המוסד לסעודיה.

הערב חושפים ב'הארץ', כי אשכנזי וגנץ לא לבד, ועל פי דיווחים של בכירים במערכת הביטחון, לראש הממשלה אין אמון גם ברמטכ"ל רב אלוף אביב כוכבי, והוא ממדר גם אותו מנושאים אסטרטגיים ורגישים.

כזכור, בתחילת השבוע על פי הדיווחים יצאו ראש הממשלה בנימין נתניהו וראש המוסד יוסי כהן במטוס מוסווה לפגישה חשאית בסעודיה, פגישה שהוכחשה על ידי הסעודים, ולא קיבלה אישור פומבי בישראל. מה שכן קיבל אישור פומבי, זה הבושה שגרם נתניהו לגנץ, עת התברר כשנתניהו היה עסוק בלקדם את הסכמי השלום והנורמליזציה, גנץ היה עסוק בהענקת ראיון לכלי התקשורת, כאשר בראיון האשים גנץ, כי נתניהו עסוק רק בעצמו.

שר הביטחון גנץ, כך התברר לא היה מודע לכל המתרחש, למקרה שתהיתם, גם שותפו של גנץ, שר החוץ אשכנזי לא ידע מכלום. על פי הדיווחים הערב מתברר שגם על הרמטכ"ל כוכבי, נתניהו לא סומך.

זו לא הפעם הראשונה שעולות טענות על מידור וחוסר שיתוף. שותפו של גנץ לשעבר, שר הביטחון בדימוס משה (בוגי) יעלון תקף בעבר על נושא הצוללות, הנחקר בימים אלו על ידי וועדת הבדיקה של גנץ, כי נתניהו פעל אז לבדו ובחשאי.

אביב כוכבי הארץ הרמטכל ראש הממשלה בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד