י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
ישראל בדרך לבחירות

נתניהו מקיים פגישות: לא נאשר תקציב; נמשוך כמה שאפשר

נערך לבחירות! ביממה האחרונה קיים ראש הממשלה נתניהו סדרת פגישות עם ח"כים בליכוד בשאלת הבחירות ובפריימריז הפנימיים • נתניהו לח"כים: "לא נאשר השנה תקציב ל-2021 בשום אופן. ננסה למשוך כמה שאפשר בממשלה הזאת, אבל כנראה שיהיו גם בחירות וגם פריימריז"

נתניהו מקיים פגישות: לא נאשר תקציב; נמשוך כמה שאפשר
בנימין נתניהו צילום: Uri Lenz/FLASH90

מדינת ישראל בדרך לבחירות: לאחר שנושא איום התקציב הינו הנושא החם ביותר בתקופה האחרונה ואחד מהגורמים שעלולים להביא להפלת הממשלה, ביממה האחרונה קיים ראש הממשלה בנימין נתניהו סדרת פגישות עם חברי כנסת בליכוד בשאלת הבחירות והפריימריז, ובהן אמר להם כי ככל הנראה יתקיימו גם בחירות וגם פריימריז לרשימה. כך מדווח הערב (רביעי) הכתב הפוליטי, מיכאל שמש ב'כאן 11'.

על פי הדיווח, ראש הממשלה נתניהו צוטט כשהוא אומר לחברי הכנסת כי "לא נאשר השנה תקציב ל-2021 בשום אופן, ננסה למשוך כמה שאפשר בממשלה הזאת, אבל כנראה שיהיו גם בחירות וגם פריימריז".

מוקדם יותר הערב הודיעו ראש הממשלה נתניהו ושר האוצר ישראל כ"ץ כי הם פועלים לאשר בכנסת את תקציב המדינה במהלך חודש פברואר. כ"ץ סיכם עם נתניהו כי ביום שני יציג לו את מסגרת תקציב לשנה הבאה, וכן את חוק ההסדרים ואת השינויים המבניים הנלווים לתקציב שהכנתם מסתיימת בימים אלו. 

גורמים בכחול לבן הגיבו להודעה ואמרו כי "תקציב המדינה כבר מוכן ומעוכב מצרכים פוליטיים חודשים ארוכים. גרירת הרגליים של נתניהו וכ"ץ היא פיגוע כלכלי באזרחי ישראל במטרה לגרור אותנו לבחירות. קשישים, נכים, מובטלים ובעלי עסקים פושטי רגל לא צריכים לשלם מחיר על שיקולים אישיים ופוליטיים של ראש ממשלה".

כ"ץ ענה לדברי כחול לבן ואמר: "קורא לכחול לבן להעדיף את טובת המדינה על פני אינטרסים פוליטיים צרים, ולהצטרף לתהליך העברת התקציב, הרפורמות וחוקי ההסדרים, ובכך למנוע בחירות מיותרות בעיצומו של משבר הקורונה".

מאז תחילת השבוע, עם הודעתו של יו"ר כחול לבן בני גנץ, על הרכב ועדת הבדיקה לרכש הצוללות, החלו כל מרכיבי הממשלה לדבר על בחירות  באופן גלוי והצהירו כי זה רק עניין של זמן. 

בנימין נתניהו מפלגת כחול לבן ישראל כץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד