י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
במשך 4 שנים

תיעוד מדהים: מי הברז החלו לעלות באש

בעקבות דליפת גז טבעי למי תהום, תושבים בצפון מזרח סין נהנים ממחזה יוצא דופן. המים שיוצא מן הברזים ניתן להצתה - אש ומים משמשים בעירבוביה • צפו

אש. אילוסטרציה
אש. אילוסטרציה צילום: unsplash

תושבים בצפון-מזרח סין נבהלו לגלות שניתן להדליק את מי הברז שלהם עם מצית, לאחר דליפת גז טבעי למי תהום. בתיעוד מדהים נראה נוזל זורם הופך לשריפה, לאחר שתושב מקומי הצית אש באמצעות מצית, לתוך הברז הזורם בעיר פנג'ין במחוז ליאונינג.

שלטונות פנג'ין טענו אתמול (שלישי) כי האירוע נבע מדליפת גז טבעי למי התהום שהועברו לכפר המקומי. האירוע התגלה לאחר שגברת וון, המתגוררת בכפר מקומי, שיתפה לאחרונה את הסרטון ברשת, והוסיפה כי משפחתה מוטרדת מהנושא 'במשך שלוש עד ארבע שנים'.

בתיעוד הקצר ניתן לראות אדם אוחז במצת ליד המים הזורמים, מה שהופך לפתע לשריפה קלה בכיור באמבטיה. גב' וון סיפרה כי "משפחתה השתמשה במים הדליקים במשך שלוש עד ארבע שנים, לאחר שטיפת ידיים או שטיפת כלים, הידיים שלנו לא ירגישו יובש. הן מרגישות חלקלקות".

כשהמשפחה התלוננה על הנושא מול חברת אספקת המים המקומית בקיץ האחרון, הצוות אמר למשפחה כי "זה לא בידם", כך לדברי גב' וון. היא הוסיפה כי למעלה ממאה משפחות בכפר שלה חיים עם אותה בעיה.

בעקבות התיעוד הויראלי, הרשויות המקומיות פרסמו הצהרה ביום ראשון, ואמרו כי הם החליפו את מקור המים של שכונה הפגועה תוך חקירת הנושא. ביום שני הצהירו הגורמים הרשמיים כי מי הברז הדליקים נגרמו על ידי 'כמות קטנה של גז טבעי שדלף למי התהום'.

סין דליפת גז גז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד