כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
מהומה 'בחברון החדשה'

צפו: משגיח הישיבה נעצר; עימותים בין המשטרה למפגינים

טקס הכנסת ספר תורה של הפלג הירושלמי הסתבך, לאחר ששוטרים גילו עריק בין המשתתפים • במקום החלו עימותים שבמהלכם נעצרו שמונה בחורים • בין העצורים: משגיח הישיבה • צפו בתיעוד

צפו: משגיח הישיבה נעצר; עימותים בין המשטרה למפגינים
אלימות השוטרים צילום: צילום מסך

שמונה בחורים משיבת 'חברון החדשה' (שכונת בקעה) של הפלג הירושלמי נעצרו בשעה האחרונה, בעקבות מהומות עם שוטרים שהוזעקו לחגיגות הוצאת והעברת ס"ת למבנה הישיבה בשכונת רמות.

על פי הדיווחים מהמקום, הישיבה העתיקה את משכנה וערכה טקס הכנסת ספר תורה. שוטרים שהגיעו למקום נתנו דו"ח לאחד הבחורים עקב אי עטיית מסיכה, ואז גילו שהוא עריק. במקום החלו עימותים, שבמהלכם משגיח הישיבה הרב אלקנה בטיסט נעצר בעקבות הוראתו לבחורים לחסום את הכביש ולמנוע מניידות המשטרה לנוע.

מדוברות המשטרה נמסר, כי "בשעה האחרונה, בעקבות דיווח שהגיע למשטרה על עשרות שמפרים את תקנות הקורונה ברחוב גד בירושלים הגיעו למקום שוטרים שעיכבו אחד מהם לאחר שסרב להזדהות, בעקבות כך החלו עשרות להתגודד סביב השוטרים תוך שמנסים למנוע את העיכוב של החשוד. השוטרים שפעלו במקום עצרו 8 חשודים בגין חשד להפרת הסדר, הפרעה לשוטרים והפרת תקנות הקורונה".

השימוש בתיעוד לפי סעיף 27א לחוק זכויות היוצרים. אנו עושים כל מאמץ לאתר את בעל הזכות. במידה וידועה לכם זהותו אנא פנו למייל [email protected]

הפלג הירושלמי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד