י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"האופוזיציה העבירה את כהנא על דעתו"

ח"כי ש"ס יוצאים להגנת היו"ר דרעי ותוקפים

לאחר הח"כ הבכיר בסיעת 'ימינה' יצא נגד יו"ר סיעתם, הח"כים מלכיאלי ובוסו יוצאים להגנה וגם למתקפה. מלכיאלי: "השהות באופוזיציה לצידו של לפיד וליברמן, העבירה אותו כנראה על דעתו" | בוסו: "מעשיהם בכל מה שקשור לנושאי הדת וקדושת ארץ ישראל נרשמו לדיראון עולם"

ח"כי ש"ס יוצאים להגנת היו"ר דרעי ותוקפים
מיכאל מלכיאלי/אוריאל בוסו צילום: פלאש 90/באדיבות המצלם

בתגובה להתקפה מצידו של חבר הכנסת מתן כהנא מסיעת 'ימינה' כנגד יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי, בעניין סאגת הגיור שנמצאת לקראת הכרעה בפני שופטי בג"ץ, חברי הכנסת מיכאל מלכיאלי ואוריאל בוסו יוצאים להתקפה כנגד כהנא ולהגנת השר אריה דרעי.

כהנא אמר בין הייתר כי "לא ברור לי איך לאור המצב אריה דרעי לא נוקף אצבע ולא מזעזע את אמות הסיפים של הממשלה", כשהוא קרא לחוקק חוק גיור ברוח המתווה שיזם שר המשפטים לשעבר משה ניסים, "השר דרעי, הדבר הזה ירשם על שמך לדיראון עולם", האשים ח"כ מ'ימינה'.

בתגובה, חבר הכנסת מיכאל מלכיאלי תקף את דבריו של כהנא ומסר: "השהות באופוזיציה לצידו של לפיד וליברמן, העבירה אותו כנראה על דעתו. השר דרעי עמל רבות לשמירת מסורת ישראל בכל הקשור לגיור, והוא אחרון שיקבל מוסר בעניין".

חה"כ אוריאל בוסו הגיב אף הוא במתקפה, ואמר: "ממליץ למי שיושב במפלגה שמעשיהם בכל מה שקשור לנושאי הדת וקדושת ארץ ישראל נרשמו לדיראון עולם פחות להזהיר אחרים איך גם לא להיות כאלה השר דרעי פועל בנושא הגיור וערני לתרחישים הכרוכים סביב נושא הגיור בשונה מגיבורי האופוזיציה שנושא הדת מעניין אותם כשלג דאשתקד".

בוסו הוסיף, "בימים אלו ממש ש"ס ממשיכה לעמול לצמצמם ולתקן את הגזירות והפגיעה בשכבות החלשות שהביאו הנבחרת של הבית היהודי שעברו לימין החדש והמשיכו לימינה ועוד היד נטויה", תוך שהוא עוקץ את הזיגזג הפוליטי במפלגתם.

מתן כהנא תנועת ש"ס אוריאל בוסו מיכאל מלכיאלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד