י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מפעילים את המקפיאים

ראש הממשלה: ישראל ערוכה לקבלת החיסון

על רקע החששות אודות האפשרות לאחסן את החיסונים הדורשים הקפאה עמוקה ולהפיצם ברחבי הארץ, ביקר ראש הממשלה במרכז הלוגיסטי 'טבע סלא' והבטיח: "נוכל לקלוט מיליוני חיסונים" • צפו בתיעוד מביקורו ובדבריו המלאים

ראש הממשלה: ישראל ערוכה לקבלת החיסון
ראה"מ נתניהו בטבע סלא צילום: לע"מ

הידיעות על דרישות לאחסנה בהקפאה עמוקה של החיסונים של חברת פייזר העסיקו את התקשורת בימים האחרונים. ישראל חתמה עם החברה על הסכם לאספקת מיליוני מנות חיסון, אך הצורך לאחסן אותן בהקפאה עמוקה של 70 מינוס העלה חשש כי המדינה לא ערוכה לקבל את החיסונים ולאחסנם כנדרש.

על רקע החשש האמור ביקר היום ראש הממשלה בנימין נתניהו יחד עם שר הבריאות יולי אדלשטיין ומנכ"ל משרדו פרופ' חזי לוי במרכז הלוגיסטי "טבע סלא" בשוהם והפריך את החששות.

נתניהו שהצטלם כשמאחוריו מקפיא ועליו שלט המגלה כי הוא מיועד להקפאה בטמפרטורה של בין 80- ל 60- אמר כי "אנחנו כאן כדי לראות את כל יכולת האספקה והשימור של חיסונים בטמפרטורות נמוכות ואחר כך הבאתם אל אזרחי ישראל. יש פה מפעל ברמה עולמית שיכול לקלוט את מיליוני החיסונים שאנחנו מביאים כדי לסיים את המגפה. אנחנו בדרך ליציאה מהמגפה. פה לא רואים את האור בקצה המנהרה אלא אבוקה גדולה מאוד".

שר הבריאות יולי אדלשטיין אמר כי "זה שמדינת ישראל חתמה עם חברה כזאת או אחרת זה רק חלק מתהליך שהתחיל לפני כמה חודשים בעבודה מקצועית מסורה של מספר אנשים במשרד הבריאות. אבל ברגע שחותמים על החוזה, העבודה לא מסתיימת אלא רק מתעצמת. עכשיו יש את כל השאלות הלכאורה שגרתיות - הובלה, אחסון, חלוקה, מתן החיסון עצמו ותעדוף. כל הדברים האלה דורשים מאמץ לוגיסטי ענקי".

חיסון לקורונה ראש הממשלה בנימין נתניהו יולי אדלשטיין חברת פייזר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד