י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
היקר בעולם

תיק היד עומד למכירה במעל 5 מיליון ליש"ט

תיק היד היקר בעולם, עומד למכירה במחיר של לא פחות מ-5.3 מיליון ליש"ט. הוא עשוי עור תנין ומעוטר ביהלומים ואבני חן נדירות

תיק היד עומד למכירה במעל 5 מיליון ליש"ט
אילוסטרציה צילום: pixabay

מותג אביזרים איטלקי יוקרתי משיק את תיק היד היקר ביותר בעולם, במחיר של 5.3 מיליון ליש"ט. חברת Boarini Milanesi שבסיסה בבולוניה שבאטליה תייצר שלוש מתיקי Parva Mea מפוארים, שדורשים 1,000 שעות עבודה כל אחת כדי להכין כל תיק, אבל מי הולך לקנות אותו?

התיק, העשוי מעור תנין מבריק למחצה, מעוטרים ביהלומים נדירים, בהיקף של למעלה מ-130 קראט. התיק כולל שלל אביזרים שעולים הון רב.

עיצובו נכתב בהשראת האוקיאנוס, ובכוונת המותג לתרום 711,950 ליש"ט מכל תיק שנמכר למטרות המוקדשות לפינוי פלסטיק בחופי הים הגורמים לזיהומים בעולם. כך דווח ה"דיילי מייל" הבריטי.

מטאו רודולפו מילאנסי מייסד שותף, סיפר כיצד התיק הוא מחווה לאביו, אותו איבד כשהיה נער, ובהשראת זיכרונותיהם מההנאה מהים. יחד עם המייסדת והמעצבת קרולינה בואריני, הוא החליט לייצר אביזר שיעזור להעלות את המודעות לצורך לדאוג לאיכות הסביבה.

"נהגנו לבלות כל קיץ בים, בין יוון לטורקיה, והייתי הכי מאושר כשהיינו יוצאים לטיולים בסירה בין האיים", הסביר. "על אף שתיירות המונית הייתה עוד רחוקה, לעתים קרובות היינו רואים שקיות פלסטיק צפות על פני המים או כתמי נפט שדלפו ממכליות נפט, לאחרונה ראיתי עוד יותר פלסטיק בים מאשר בילדותי, בגלל המגיפה וכל הכפפות ומסכות הפנים שנזרקות ברשלנות".

"זה הזכיר לי את אבי, שנהג לצלול למים כדי לאסוף את שקיות הניילון והבקבוקים הצפים בים ולעזור לי לנגב את כתמי הנפט שמצאתי על החוף כשבניתי טירות חול מעל הידיים".

קרולינה חשפה כי הבחירה באבנים קשורה לים והסבירה: "ספירים כחולים מייצגים את עומק האוקיאנוסים". כל תיק בחברה מיוצר על פי הזמנה אך ורק עבור הלקוח, ושמו מוטבע על העור.

תיק איטליה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד