י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מאשר אך מתחמק

אהוד ברק עוזב את החברה שהקים; חוזר לפוליטיקה?

ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק בדרכו לעזוב את 'טוקה' - חברת הסייבר שייסד. "לאחרונה ביקש מר ברק מקבוצת המייסדים להשתחרר מהמחויבות של חברות בדירקטוריון כדי שיוכל להתרכז בפעילויות אחרות"

אהוד ברק עוזב את החברה שהקים; חוזר לפוליטיקה?
אהוד ברק במסיבת עיתונאים צילום: פלאש 90

ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק, הוא אחד ממתנגדיו הקולניים ביותר של ראש הממשלה המכהן בנימין נתניהו. ברק מרבה גם לעודד את ארגוני המחאה נגדו. האם בקרוב נראה אותו שוב בזירה הפוליטית? על פי הדיווח ב'ישראל היום' נראה כי התשובה חיובית.

העיתונאי גלעד צוויק, חושף הערב (חמישי) ב'ישראל היום' כי ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק בדרכו לעזוב את 'טוקה' - חברת הסייבר שייסד. יובהר, כי לא מדובר בחברה הנמצאת בקשיים כלכליים, ולכן ברק בורח, רק לאחרונה דווח כי החברה גייסה לא פחות מ-25 מיליון דולר.

ברק אישר את החשיפה ומסר בתגובה: "לאחרונה ביקש מר ברק מקבוצת המייסדים להשתחרר מהמחויבות של חברות בדירקטוריון כדי שיוכל להתרכז בפעילויות אחרות".

כזכור, חברת 'טוקה' הוקמה ב-2018 על ידי רוזן אלון קנטור, כפיר ולדמן ואהוד ברק, ראש ממשלת ישראל ושר הביטחון לשעבר, אשר הצטרף כשותף לחברה.

על פי דיווח ב'דה מרקר', החברה מתמחה בייעוץ אסטרטגי לכמה מדינות, כשבמקביל היא מפתחת 'מוצרים' שעונים על הדרישות של לקוחותיה. עם מתן דגש על מדינות בהן השוק עדיין לא סובל מרוויה של 'שוק הסייבר לארגונים'. למדינות אלו מפתחת טוקה מוצרים בהתאם לצרכי הלקוחות, כשהמטרה היא למצוא עבור כל מדינה את הטכנולוגיות המתאימות ביותר עבורה, ולסייע בתהליך החשיבה האסטרטגית.

אהוד ברק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד