י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
לא מתחבר לדמות החדשה

הפרשן מתהפך על זוהר: "עבר טראומה בחקירה"

יעקב ברדוגו אוהב אש. בראיון שהעניק הבוקר הפרשן הפוליטי המזוהה עם הימין, הוא הביע מורת רוח מדמותו של מיקי זוהר החדש וטען כי המהלך קשור לחקירתו במשטרה בחודש שעבר 

הפרשן מתהפך על זוהר: "עבר טראומה בחקירה"
הפרשן הפוליטי יעקב ברדוגו צילום: צילומסך

הפרשן יעקב ברדוגו, המזוהה באופן מובהק עם הצד הימני במפה הפוליטית, מבקר היום (חמישי) את יו"ר הקואליציה, חבר הכנסת מיקי זוהר בהתייחסו לשינוי הגישה של זוהר לאחר שהתמתן במסרים ובמתקפות שהיו יוצאות מפיו חדשות לבקרים.

בראיון לרדיו 'גלי ישראל' אמר הבוקר ברדוגו, "מיקי זוהר בעיני עבר איזו טראומה בחקירה". לטענתו, "כנראה שהוא לא מספיק חזק לחיים הציבוריים".

ברדוגו הוסיף ניתח בעיניו את שינוי הגישה של זוהר בחודש האחרון, בו הוא משגר מסרים מתונים. ולדעתו ח"כ זוהר רוצה שיאהבו אותו יותר. "לא קונה את המיקי זוהר החדש, זה לא מה שנקרא חיים ציבוריים. בחיים הציבוריים אתה רוצה שכולם יאהבו אותך? מה זה? אנחנו משחקים בריאלטי", תהה ברדוגו.

נזכיר כי לפני חודש, במהלך ישיבת סיעת הליכוד בכנסת, פנה יו"ר הסיעה חבר הכנסת מיקי זוהר לחבריו וקרא להם להצטרף אליו במאמץ לחולל שינוי בשיח הפוליטי בישראל. "בחודשים הקרובים אני רוצה לחולל שינוי בגישה. יש הרבה דברים שמכעיסים גם אותי ובהרבה מאוד מקרים אתה רוצה להתפוצץ מזעם על מה שעושים לך, איך רומסים אותנו ואיך מנסים באמת לכתוש אותנו בלי שום סנטימנטים" אמר זוהר.

זוהר המשיך והוסיף: "התגובה הטבעית של חלק מהאנשים היא להבליג ויש כאלה שדווקא רוצים להילחם, אבל בסוף אם אנחנו לא ננקוט דווקא בשפה דיבר עליה יריב לוין, הממלכתיות, עם כל זה שזה קשה, אני חושב שהליכוד בסופו של דבר יכול לשלם על זה מחיר מסיבה אחת פשוטה: אנחנו נמצאים בתוך משבר קורונה וכל מה שמעניין את הציבור זה לטפל בקורונה. כשאנחנו מתעסקים בכל הוויכוחים הפנימיים ובכל המאבקים, אפילו נגד היריבים הפוליטיים שלנו, תוך כדי עימותים חוצים אפילו קווים אדומים באמירות שלנו כלפי היריבים -אני חושב שהציבור פחות אוהב את זה בטח בתקופה הזו".

"אמרתי את זה גם בנאום וגם בראיונות האחרונים שלי בתקשורת: אני באופן אישי הולך לשנות יחד עם כולם את השיח כי אני חושב שזה השיח שיכול לדבר יותר לציבור. זה לא קל לי לבוא עכשיו ולהודות לפני כולם שגם אני פה עשיתי דברים שלא היו צריכים להיעשות" סיפר זוהר.

מיקי זוהר יעקב ברדוגו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד