י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
חוזר בתשובה?

הכומר האנטישמי הפתיע ושילם את הקנס של סאטמר

לא ברור מה הניע אותו לעשות כן, לאור התבטאויותיו מרושעות כלפי היהודים ובמיוחד נגד אלה המתפללים בבתי כנסת. כומר אנטישמי שמשדר באולפן טלוויזיה, תרם 15,000 דולר לסאטמר בכדי לכסות את הקנס שהוטל עליה בעקבות חתונה המונית שקיימה

הכומר האנטישמי הפתיע ושילם את הקנס של סאטמר
הכומר האנטישמי ריק ווילס צילום: באדיבות המצלם

חשבון הטוויטר הלא רשמי של סאטמר HQSatmar (מטה סאטמר) צייץ ברכת תודה, לאדם שהציע לשלם את הקנס שהוטל על החסידות בסך 15,000 דולר, לאחר שערכו את "החתונה הסודית" שלהם בוויליאמסבורג.

בציוץ נכתב, "תודה! הקהילה שלנו מעריכה את המחווה האדיבה של 'טרו ניוז' לתרום 15,000$, לתשלום הקנס הגדול שהטיל עלינו ראש העיר דה בלאזיו, על קהילתנו יטב לב ד'סאטמר, ופגע בחופש הדת".

מתברר כי אותו נדיב שהציע לשלם את הקנס, הינו כומר אנטישמי בשם ריק ווילס, הידוע בהתבטאויות אנטישמיות מרושעות במשך שנים רבות. הוא זכה לתשומת לב לאומית במהלך דיוני ההדחה של הנשיא דונלד טראמפ, כשאמר כי "יהודים הם רמאים, אשר יעשו כל מה שהם צריכים לעשות בכדי להשיג את סדר יומם הפוליטי", תוך שהוא טוען כי המאמץ להפליל את טראמפ מהווה "הפיכה יהודית".

לצד היותו כומר, ריק ווילס, מנחה בגוף תקשורת אמריקאי קטן ששמו TruNews. בו התבטא בעבר, "כך היהודים עובדים, הם מאחזי עיניים, הם קושרי קשר, הם משקרים. הם עושים הכל כדי לממש את האג'נדה הפוליטית שלהם, המהלך להדחת טראמפ הוא קנוניה יהודית, אחרי טראמפ, זה יהיה נגדנו הנוצרים".

"האנשים שנכנסים לבית הכנסת יוצאים מבית הכנסת עם הנגיף", אמר ווילס. "זה מתפשט דרך בתי הכנסת. אלוקים מפיץ את זה בבתי הכנסת שלכם, אתם עומדים לדין מכיוון שאתם מתנגדים ל'אותו האיש'. לכן יש לכם מגפה בבתי הכנסת שלכם. חזרו בתשובה והאמינו בשמו של 'אותו האיש', והמגיפה תיפסק". אמר הכומר.

כומר קנס כספי קורונה חתונת סאטמר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 31 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד