י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הדמעות לא פסקו

מה ביקש ברוך בן יגאל מבנו חצי שנה לאחר שנרצח?

כאב השכול: ברוך בן יגאל שרצח בנו על ידי מחבל מתועב זעזע את המדינה, בפוסט מצמרר ורווי אחיזה בחיים, לאב שכול אחר | "הצטרפת למשפחה גדולה, בעל כורחך, משפחת השכול"

מה ביקש ברוך בן יגאל מבנו חצי שנה לאחר שנרצח?
ברוך בן יגאל בהלווית בנו צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

אחים לצרה: לפני שלושה ימים הלכו לעולמם בתאונה אווירית טראגית, ליהוא בן-בסה ואיתי זיידן זיכרונם לברכה, שניהם אנשי צבא. את ברוך בן יגאל, אביו של עמית בן יגאל הי"ד, זה החזיר חצי שנה אחורה, ליום שבו בנו נהרג מפגיעת מחבל.

בפוסט שהוא העלה לפייסבוק הוא כתבה לשלמה, אביו של ליהוא, "שלמה אחי היקר, מהדורת החדשות שיחררה לאוויר את הידיעה ששני אנשים נפצעו אנושות בהתרסקות מטוס קל. הידיעה תפסה אותי ומשהו בי לא היה שקט. כעבור זמן קצר נודע שמדובר בשני אנשי צבא ובהם חייל צה"ל בן 19. התכנסתי בתוכי וזה החזיר אותי ל־12 במאי, היום שבו עמית נהרג. אמרתי לעצמי אוי ואבוי, מה עובר על המשפחה שלו.

כשאתה פירסמת על מות בנך בדף הפייסבוק שלך, בכיתי יחד איתך, כאבתי יחד איתך וכתבתי לך הודעה אישית.

אני לא יכול לנחם אותך באמת. אין באוצר המילים שלי מילים שיכולות לנחם אותך באמת. אני רק רוצה לחבק אותך חזק ואת המשפחה על האובדן הגדול.

שלמה, הילד שלך הוא הילד שלנו. אתמול הגעתי לחלוק כבוד אחרון לליהוא והדמעות לא פסקו. עוד לא התקרבתי אליך, עמדתי מרחוק, כי רציתי לתת את המרחב שאתה צריך כרגע אבל אני אבוא, אני אבוא לחבק אותך פיזית.

הצטרפת למשפחה גדולה, בעל כורחך, משפחת השכול. זה מועדון שאת דמי החבר משלמים מראש והם תקפים לכל החיים.

יש לי בקשה אחת אליך מאב שכול לאב שכול, למען הילד שלך והמורשת שהוא השאיר לך פה: תיאחז בחיים, כי זה מה שהילדים שלנו רוצים.

שמעתי אתמול את חבריו של ליהוא מספרים עליו, ילד להתגאות בו. תנציח אותו, תשתף ותספר עליו. תכתוב עליו שירים.

אח יקר, הנסיבות הפגישו בינינו, זה נכפה עלינו, שנינו באותו מקום, אבות גרושים שאיבדו את הכי יקר. אסוף את עצמך למען בנך. אין לנו את הפריבילגיה ליפול.

חשוב לי שתדע שאחרי הלוויה נסעתי לחלקה של עמית שלי וסיפרתי לו שעוד חייל טהור נפל. ביקשתי מעמית לחבק את ליהוא שלך ולקבל אותו יחד עם כל הגיבורים שוכני שמיים. ביקשתי שיתפללו על המשפחה שנשארה כאן.

שלמה, אני כאן לרשותך תמיד, בכל רגע, בכל שעה ולכל מה שתצטרך. אני איתך בלב ובנפש. שולח לך ולמשפחה חיבוק גדול".

ברוך בן יגאל אב שכול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד